Diablo 3, ga jij hem halen?

• Ik was even nieuwsgierig hoeveel mensen op CP Diablo 3 kennen en hem ook gaan kopen of hem allang ge pre-ordered heeft. Ik heb dat in ieder geval al een hele tijd geleden gedaan, maar vorige week heb ik toch nog de Collectors Edition kunnen bestellen! Ook heb ik vandaag een Diablo 3 headset van steelseries gekocht van 120euro , en serieus.. hij is geweldig!

Soo.. what about you guys?

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van Yoichi

Beta gespeeld, niet echt een al te boeiend spel opzich, en vooral na al die jaren dat ze ermee bezig zouden zijn is het best een teleurstelling.

Ik vind het een grote voorruit gang, teminste als je diablo 2 hebt gespeeld! vind ik Diablo 3 echt een toppertje (L) enigste waar ik me dood aan erger, is dat ze nu van 8players per game.. 4 hebben gemaakt ^o) Lijkt mij dat inferno van moeilijk tot onmogelijk gaat worden. 8-)

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Eeyk, kan je je reactie wat beter toelichten?

Diablo is namelijk een keigaaf spel, vooral als je na deel 1 en 2 nu ook deel 3 zou gaan spelen. In ieder geval ontopic:

Ik heb hem dus al vanaf den beginne ge pre-ordered. en ben echt blij na het spelen van de demo hoe goed diablo 3 nu toch geworden is na lange tijd van uitstel.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ik vind zo spelen echt geen probleem hoor. Ik vind het juist irritant als ik door de ogen van me personage kijk maar dan gwn niet me personage zie, ik wil zijn vette skills zien die, die heeft.. en dat word op deze manier mogelijk gemaakt.

--> Voor grotere afbeelding, klik hier <--

--> Voor grotere afbeelding, klik hier <--

O o
    /||\
    /¯\

• Kheb de eerste deel al gespeeld, ik vind diablo 3 er erg veel op lijken, beide zijn awesome :p als torchlight 2 uitkomt zal ik die ook wel ff gaan uitproberen, maar is waarschijnlijk lang niet zo goed als diablo 3 :$

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!