Criminal source (new)

• Hallo

Ik ben binnenkort van plan een crime game volledig zelf (uniek) te scripten.

Nu was mijn vraag of hier op de markt nog wel vraag naar is? Momenteel zijn er altijd verouderde sources die gebruikt worden en daar stoor ik me aan.

Daarom ben ik van plan een Low Budget source te maken, is hier wel degelijk vraag om?

Alvast bedankt

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van H.Rayn

Ik zou het maar niet doen. Een mafialayout kan je amper wegdoen. Laat staan een hele source voor xx euro;s.

Geloof dat de topicstarter het licentie gebonden meerdere malen verkopen. Ndiet dat zo is zal het uit kunnen wanneer verkoop goed loopt.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Source zijn nog in..
    Allen deze hier (gratis)
    Bevatten veel bug's..
    En zijn van 2004.2005.2006 etc..
    Daarom gaan de meeste ook naar mijn maffia etc.
    Omdat er veel bugs in zitten en daar niet aan gaan beginnen deze op e lossen
    (mijn mening???)-

• Ik vind het opzich mooi om te lezen in dit topic dat je een "Uniek" script zelf wilt programeren.
    Maar zoals ik in een ander topic al aangegeven heb, zul je hiervoor echt je best moeten doen, want niet alleen de programeer-taal telt.

crimz, De sources hier bevatten inderdaad veel bugs, maar dit doet er niet toe.

Goed ontopic, De meesten hier zeggen dat dit nog wel een goed ideé is, echter ben ik het daar niet volledig mee eens. Text Based Games lopen steeds meer en meer achter.

• Citaat van Joyeria

Wat telt er dan wel?

Het design is een zeer grote factor, ook hoe gebalanceerd het is. Dat je bv evenveel geld bij elke optie kunt maken in verhouding met de andere.

Dat levellen niet te makkelijk gaat, dat je moeite moet doen en dit niet doet met het inzicht om geld erop te maken maar gestructureerd te werk gaat.

Ook zijn bij de meeste crimes de kansen/geldwinsten (bij bv overvallen) lukraak gekozen, laat deze door een formule berekend worden.

Zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen.

Succes!

• Citaat van Malik

Bikergame of iets dergelijks?

Een biker game, wat bedoel je hier precies mee, leunt dit niet kort aan bij een maffia game?

Wat ik hieronder versta:
    Je start als een rookie die nog niets kent van 'het bikerleven', je moet opklimmen via bepaalde illegale praktijken, gangwars, etc.

Vat ik je concept juist op, of niet?

• Wat ik bedoelde bedoelde ik niet op maffiagame zelf, maar in het algemeen.

Ik probeer altijd alles berekend te laten worden, als je je berekeningen goed hebt hoef je niet zozeer na te denken over het balanceren van de items.

Ikzelf vind dat alle sources hierdoor al stukken beter kunnen worden, maffia of niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!