ICT Giganten ?

• Als je kijkt naar Samsung,Facebook,Google,Apple,Microsoft,Etc..

Je ziet echt dat ze steeds meer bedrijven lopen op te kopen. Ik vraag me af gaat er niet teveel geld om in het internet ?

Die bedrijven gooien met miljarden.
    Dit zie je bouw bedrijven niet zoveel doen.

Worden die bedrijven niet iets te groot ?

Google | Apple | Facebook | Microsoft
    Die 4 bedrijven zijn zo groot welke wereldleider / beginnend concurrent kan daar nog tegen op ?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Geen, tenzij je echt een goeie site of ander internet bedrijf maakt, maar zelfs dan zul je er echt veel voor moeten doen en investeren.

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• Jazeker een beginnend concurrent kan daar wel tegen op.
    facebook en twitter zijn vrij nieuw en groeien als kool.

straks is sociaal media uit en zijn mensen weer dol op iets nieuws.
    kijk naar myspace dit was vroeger in nu is het dood.

• Yahoo was ook zeer groot is nu ook niks meer.
    je moet zo denken internet is nog helemaal niet oud maar ontwikkelt zich zeer snel dus de bedrijven ook.

Maar een echt uniek idee is zo verkocht hoor, ik zou als ik een goedlopende website heb de site ook verkopen voor een aantal miljoen dan ben je direct binnen anders is het gokken.

• Om bij het voorbeeld van facebook te blijven, moest Mark Zuckerberg die vroeg hebben verkocht zat facebook misschien niet waar het nu is en zou hij ook financieel niet zo extreem goed staan.

Verkopen moet je uiteraard niet te laat doen, maar voor het moment zie ik geen reden waarom facebook zou verkocht moeten worden.

Ze blijven nog altijd groeien, zo hebben ze bv. niet zo lang geleden Instagram gekocht

• Ja ik vindt dat ze inderdaad te machtig worden maar denk er wel aan dat veel mensen mee profiteren van wat bijvoorbeeld google verdient

zonder google minder bezoekers op je site

social media kan je ook inzetten voor een product te promoten of je site

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!