Hey,
weet iemand hoe je een ipad kan koppelen aan itunes zonder de gegevens te wissen.
wantr toen ik hem gekocht hat hem ik hem ingesteld via icloud, alleen nu ik er films op wil zetten moet ik eerst al me apps wisse
Hey,
weet iemand hoe je een ipad kan koppelen aan itunes zonder de gegevens te wissen.
wantr toen ik hem gekocht hat hem ik hem ingesteld via icloud, alleen nu ik er films op wil zetten moet ik eerst al me apps wisse
Je kunt gewoon App synchronisatie uitzetten in Itunes (alle overige soorten synchronisatie). Daarna koppel je je Ipad gewoon met je PC en hij is gereed voor gebruik. Daarnaast synchroniseert Itunes alleen maar de PC met de IPAD en kijkt eventueel voor dingen die missen op beide devices. Stel je hebt muziek gekocht die op je PC staat en niet op je Ipad, dan vraagt hij of je die wilt synchroniseren en zo ja dan kopieert hij het ook naar je Ipad. Zelfde geld voor Apps, meer apps op je Ipad aanwezig dan die in je Itunes aanwezig zijn, dan kopieert hij de Apps naar Itunes.
ik kan hem niet aanpassen , hij is nog nooit aan me computer gehangen hij is gekocht aangezet via icloud.
[offtopic]Dat je uberhaupt dingen van Apple koopt?[/offtopic]
Het is erg raar wat je zegt, kun je iets gedetailleerder zijn? Ik probeer je te helpen!
ik heb een ipad 3 gekocht, en geinstaleerd via icloud(online opslag dienst van apple)
Alleen omdat hij nog nooit aangesloten is geweest aan me computer ziet me laptop het als een nieuwe ipad. en krijg ik deze opties:
Instellen als nieuwe ipad,
Terugzetten vanaf backup
Dan lijkt mij het voornaamste dat je op Instellen als nieuwe ipad drukt?
ja maar dan is mijn hele ipad weer leeg, en heb er ondertussen 9 games op staan waar ik al op de helft mee ben.
Dan is de keus aan jou.
Een goede koppeling met je PC, of je spelletjes waar je ver mee bent..
Sorry maar, je moet aanklikken "instellen als nieuwe iPad". Dan syconoseren. Ook moet je ingelogd zijn op iTunes met de zelfde inlog & wachtwoord als die je op je ipad hebt.
je moet gewoon handmatige synchronisatie op zetten zodat je alles behoud.
Koppel hem aan itunes
klik op je ipad
en automatische synchronisatie afzetten en klaar
Heb zelf ook ipad en daarmee werkt dat
Je kan ook kiezen dat het de Apps en muziek overzet naar iTunes, dan lukt het wel.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!