in belgië hebben ze geen simlock toestellen omdat dat verboden is bij de wet hier
Posts by twistedcake
-
-
Hoi,
Ik weet niet of hier geintreseerde in zijn maar ik had graag feedback gehad over mijn muziek, meer meningen van anderen zodat ik verder kan geraken.
thx in advance
http://soundcloud.com/twistedcake -
record knop is om bv met een midi piano noten in te spelen niet voor liedje te recorden, ga naar edit of start. convert song to mp3 of create audio file en dan bestandtype selecteren
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.05.12 22:29:22:
oja er is tijdelijk een actie op soundcloud voor mensen die zich daarop hebben aangemeld, gratis ableton live, ook een DAW -
overtekenen van bestaande tekeningen
zo leer je het snelst denk ik -
Ellie Goulding- Lights (Bassnectar Remix) TwistedCake re-edit *FREE DOWNLOAD*
men nieuwste nummers :cheer:
-
gratis vps ja het wordt een feit
128MB RAM for each VPS;
10GB Disk Space (dedicated);
Unlimited Bandwidth;
OpenVZ Powered Virtualization;
High Availability;
Tons of OS Templates;
SolusVM as Control Panel;http://www.facebook.com/Host1Free
(dit is geen reclaam maar wel intressant)
-
je moet gewoon handmatige synchronisatie op zetten zodat je alles behoud.
Koppel hem aan itunes
klik op je ipad
en automatische synchronisatie afzetten en klaar
Heb zelf ook ipad en daarmee werkt dat -
Cryengine is idd niet zo goed voor mmorpgs en scarface chek u inbox
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.04.12 16:55:28:
Wat er anders wordt aan mijn spel weet ik nog niet ben aan ander quest systeem bezig -
Zijn er hier mensen die goed overweg kunnen met photoshop etc? en die tijd hebben om te helpen ik zoek nog "art" designer(s)
-
Chrome book is zowat een zware fail
-
arma 2 free, trackmania
-
error opgelost AddModifier moest bij de rest Addmodifier worden thx Dein
-
Ik ben nu bezig met CreateCharacter script. maar nog veel errors
Assets/Scripts/Character Classes/BaseCharacter.cs(92,31): error CS1061: Type `Vital' does not contain a definition for `AddModifier' and no extension method `AddModifier' of type `Vital' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
Stukje codeals iemand de fout ziet
PHPprivate void SetupVitalModifiers(){ //health GetVital((int)VitalName.Health).Addmodifier(new ModifyingAttribute(GetPrimaryAttribute((int)AttributeName.Constituion), .5f)); //energy GetVital((int)VitalName.Energy).AddModifier(new ModifyingAttribute(GetPrimaryAttribute((int)AttributeName.Constituion), 1)); //mana GetVital((int)VitalName.Mana).AddModifier(new ModifyingAttribute(GetPrimaryAttribute((int)AttributeName.Willpower), 1)); }
-
is mogenlijk maar heb net een ander idee gekregen... Mafia mmorpg game in 3D bestaat dit al?
-
Ableton is ongeveer hetzelfde. en fl studio is niet zo wauw.
je kan beter met reason beginnen:cheer: -
THX!
Het echte begin... tutorials, zelf experimenteren. 1 Jaar zonder iets fatsoenlijk produce
Boyinaband.com daar heb ik veel van geleerd.maar gewoon van mezelf het meeste. gewoon constant iets proberen zoals intro maken, build up, wobble. totdat er iets fatsoenlijk uitkomt en dan save. zodat je het later kunt gebruiken :p
-
Zal ik aan denken!
-
niks aan doen die kan jou niks maken. ze lachen hem uit als hij aangifte doet
en hij heeft geen bewijs van hacking -
Niks aan doen, gewoon iets kinderachtig
-
je hoeft geen apperatuur te hebben maar het is handig
ik gebruik zelf akai midi keyboard.
en propellerhead reason 6 en Fl studio met Massive
en dit zijn mijn nummers: http://www.soundcloud.com/twistedcake