Banditi maker gezocht

  • Ik ben opzoek naar een Scripter die een banditi Game voor me kan maken .


    Het probleem is, ik heb helaas geen host en weet ook niet precies hoe het werkt. Ben een 13-jarige jongen die graag een banditi game online wil hebben.


    Dus ben jij in het bezit van een banditi game en zal je mij kunnen helpen deze online te zetten hoor ik graag van u.


    ER hoeft geen domein bij te zitten (een .tk mag indien mogelijk). Helaas kan ik hier geen vergoeding voor geven, de inkomsten gaan dan ook allemaal naar de scripter.


    Bij intresse stuur een prive bericht of meld het hiet in het forum


    Edit by R.Jipping: E-mail adressen zijn verboden, topic een beetje aangepast.

  • Beste ,


    Je kunt op vele manieren een Maffia Game online zetten.
    Je kunt hier bij downloads veel open source vinden.
    Voor een host kan je eens tussen de linkpartners kijken van cp hostfree denk ik dat het heet.
    Bij vele sources die je download staat ook een readme.


    heb je nu helemaal geen verstand van php/mysql/html/css.
    Zijn er ook nog site die je de mogelijkheid geven om een criminalsgame te maken zonder enige kennis een voorbeeld hiervan is mijnmaffia.


    Koop dat je hier wat aan heb.

  • Ik zou zeggen, download OSbanditi hier. Dat is supersimpel te installeren. Als je updates wilt zoek dan een goede scripter :)


    Ik moet zeggen dat ik deze jongen wel eerlijk vindt dat hij raad vraagt en zegt dat hy nog niks kan ipv te liegen.;)

  • MikeHun die ip ban is toch echt je eigen fout. Leer scripten zou ik zeggen. Dan kun je je eigen game maken naar hoe jij het wil! Want gratis ga je het sowieso hier niet krijgen!

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Citaat van mentimjojo

    MikeHun die ip ban is toch echt je eigen fout. Leer scripten zou ik zeggen. Dan kun je je eigen game maken naar hoe jij het wil! Want gratis ga je het sowieso hier niet krijgen!


    Heel even de jongen is 13.
    Iedereen moet een keer beginnen dus de manier waarop jij het brengt is een beetje verkeerd.

  • We zijn allemaal jong begonnen, ik zou voorlopig wachten met zo'n groot project, leer eerst designen of scripten, er zijn genoeg scripts online te vinden, daar leer je veel van, als je alles goed bestudeerd.


    Ook zie ik dat je design skills op 2 hebt staan.. zou ik ook mee wachten voordat je daadwerklijk wat hebt laten zien.


    Een website heb je niet binnen een maand online. ga zeker ervan uit dat je met het leren van php zeker een jaar bezig bent met de basics..


    Daarna kan je altijd nog kiezen om een groot project te openen;)


    Veel suc6

  • Mikehun is niet zo`n vriendelijke jongen
    En ik snap nu ook waarom je een mijnmaffia ban hebt


    Dacht zal eens aardig zijn voor een jongen van 13
    Die zelf geen game kan starten
    En maak hem admin op een van mijn games


    Wat doet die (*$@^$%) hele crew daar ban geven en alle instellingen die hij kon veranderen ook verandert
    En verandert zijn naam in Hacker (hahahahahahahaha) de .....


    Is voor mij geen probleem zet dat binnen een minuut terug
    Maar denk je iemand een plezier te doen
    Maken ze er alleen maar misbruik van


    Dus als iemand anders een afspraak met dit menneke gemaakt heeft let dan ff goed op

  • hoeveel leden onder de 16 zitten er eigelijk op criminalspoint.


    ontopic.
    wat al een paar mensen hebben gezegd probeer eerst iets anders ik ben 14 jaar maar begon op me 11de met retro habbo en runscape servers toen ontdekte ik html en maakte ik sites die ik nu in 1 uurtje klaar heb toen kwam css waar ik ook wel iets van weet maar niet veel en daarna zag ik een crimesite en kwam ik criminalspoint tegen en met een beetje hulp van google wist ik het online te zetten. ik ben ook nog geen pro ik kan ook geen login register email scripts maken of jquery slilders ik ken jquery en javascript nog niet eens maar heb geduldt en probeer veel digen uit. je kunt me gerust een berichtje sturen en help graag als je ergens niet uitkomt just ask :D.



    srry dat er spelfouten inzit of geen , en . inzitten heb dit getypt op telefoon.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!