[GAME] Wat klopt hier niet?

• Beste leden,

Om weer een beetje activiteit te tonen start ik hier een leuk nieuw spel.

Het doel van het spel is dat de gene die "aan de beurt is" een YouTube filmpje, afbeelding of ander bekend materiaal plaatst. Het is dus NIET de bedoeling dat dit bewerkt is met Adobe PhotoShop e.d.

Er moet dan geraden worden wat er niet klopt met het materiaal t.o.v. de werkelijkheid of met de normen & waarden / mentaliteit of cultuur.

Let op!, het moet wel te raden zijn, dus algemeen bekend materiaal en wat voor iedereen toegankelijk is.

Daarnaast een paar topic specifieke regels:
    1: Erotische, gewelddadige, niet < 16 jaar toegankelijk en aanverwant materiaal is verboden in dit topic te plaatsen. Het is aan de desbetreffende moderator om te oordelen wat wel en niet kan.
    2: Alleen de gene die het vorige materiaal juist raadde mag nieuw materiaal plaatsen, tenzij hij de beurt aan een ander geeft of niet binnen 24 uur na bevestiging van het goede antwoord nieuw materiaal plaatst. In dat geval is het aan de desbetreffende moderator om te bepalen wie aan de beurt is. De gene die het goed raadde kan hier dan geen aanspraak meer op maken.
    3: Een reactie mag alleen uit een gok bestaan, geen offtopic of ander tegen de algemene regels reacties. De desbetreffende moderator bepaald de straf van zo'n overtreding.
    4: Wanneer materiaal té lang offline is, kan een moderator de keuze maken om iemand anders de beurt te geven of de huidige plaatser te forceren om een andere bron te gebruiken.
    5: Bij een ander voorval bepaalt de moderator wat er dient te gebeuren. Een lid kan hier geen aanspraak op maken.

Ik zal makkelijk beginnen.

http://www.youtube.com/watch?v=lC_dclLci6g

Wat klopt hier niet?

• Citaat van K-Joniaux

N1ks is fout aan deze filmpje ?

[offtopic]dit*... Oh God... why[/offtopic]

Ze zingen naar elkaar, terwijl ze zo dicht bij elkaar staan dat ze net zo goed kunnen praten. Elk normaal persoon zou niet naar elkaar gaan zingen op zo'n afstand. 8-|

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van L.Groot

Niemand heeft het nog geraden, ik zal een hint geven.
    Kijk niet naar de stijl / muziek maar kijk naar de tekst en cultuur. Meer zeg ik niet.

Fransen op de Sahara?

• Water bij de woestijn? paarden die er staan :P?

Wat de vrouw zingt klopt niet qua landschap/omgeving?
    Ze zingt over kinderen, maar we zien ze nergens?

• Citaat van L.Groot

Fitim,
    Je zit goed met de richting op Fransen, alleen ik doel meer op de cultuur van de Fransen dan in het liedje zelf. Als je denkt aan deze cultuur en dan naar de tekst van het liedje kijkt moet je het kunnen raden ;).

Fransen hebben geen mooie vrouwen?

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Irakli, die was bijna goed alleen ze maken soms wel in andere talen liedjes maar nooit in het Engels zoals Brandon192 zegt. Fransen hebben namelijk een hekel aan andere talen en vooral Engels (wereld taal).

Dus Brandon192 krijgt van mij het recht om nieuw materiaal erop te zetten. Ik ben benieuwd!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!