Blog/portfolio layout

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mooi en simpel :) zal vast geen probleem zijn om te slicen :P
    Waarde is niet zo hoog, ik denk zoon 5-15 euro, sinds het ook niet zo moeilijk zal zijn om na te maken maarja. veel succes ermee!

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Als ik goed kijk denk ik dat je nog beginnend bent, tip het lijkt allemaal wel ook echt beginnend en makkelijk. Ik vind hem wel leuk, maar vind het toch echt een paint idee hebben.

Verder zou ik hem raten op 2/10 aangezien de achtergrond er voor mij te veel uitspringt, er is voor mij wat te veel blauw.

Voor mij zou dit geen waarden hebben. nogmaals niet om je af te zeiken maar gewoon als tip, probeer en kijk veel tutorials dat werkt echt, zo heb ik ook dingen geleerd.

• Hallo

ik zou de tekstvlak en/of de blauwe randen wat doorzichtig maken en mischien wat gras onderin en een ander lettertype zou ik ook doen ik vind het ook erg veel blauw

dit is mijn mening maar hoor dus gewoon u eigen ding doen en sorry als het verkeerd is wat ik zeg!!!!!

groetjes tim

• Ik zou dit nooit, echt nooit als layout gebruiken.
    Dit is een layout voor een jochie van 12 jaar, veelste speels en vrolijk.

Probeer is een strakke, zakelijke achtergrond.
    Dat mag een plaatje zijn, maar een enkele kleur is ook goed.
    Menu knoppen zou ik meer 'effect' meegeven, en bij het slicen van de layout een mouse over maken.

Ook zou ik gebruik maken van icon images bij Twitter en Facebook.
    Wellicht ook een idee om een API erop te zetten later, met laatste 5 tweets. Maar dat is ieder voor zich.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!