PSD - Crime layout

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

Om mijn design skills wat te trainen bied ik bij deze een goedkope Crime Outgame aan.

Als je wilt trainen moet je niet verkopen. Dan moet je 't laten checken.

Daarbij, ik hoop niet voor je dat je hier echt serieus een paar uur mee bezig bent geweest. Want dit hoor je in zo'n 15 min te kunnen maken. Niet gemeen bedoeld, maar denk na. Als jij al je layouts gaat verkopen voor (gemiddeld) 5/10 euro, dan draai je erg verlies. Want je werkt er denk ik zo'n 2/3 uur aan volgens je reactie, dus ongeveer 2,5 euro per uur. Een webdesigner verdient gemiddeld €10 / €14 per uur. Dus zorg voor meer kwaliteit en breng het duurder op de markt. En als je wilt oefenen, kan je het beter in 't check-forum posten.

Mvg,
    Maks Jorritsma

• MJ-Projects er staat duidelijk dat ik mijn skills aan het verbeteren ben! En daar bedoel ik ook mee experimenteren tijdens het maken van de layout! En ik ben nog geen officiële webdesigner, ik doe die voor me lol.

Dat jij nou een mooie portofolio heb vol met designs kan ik niks aan doen (Niet dat het zo is) dus het verbeteren van de wereld begint bij je zelf.

Het is niet sarcastisch bedoelt maar gewoon even duidelijk te maken dat ik dit voor de lol doe!

Mvg,
    KyleM :cheer:

Aub ontopic nou weer

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!