Beste CP'ers,
Nu ruim een jaar geleden had ik een goedlopende maffiagame met het systeem van M ijnMaffia.nl! De game was top, veel bezoekers, ook nog wel eens flink wat prijzen uitgedeeld! Maar de game is totaal in verval geraken door mijn school, werk, draaien & het onderhouden van me eigen webshop.
Vandaar dat ik hier een mijnmaffia game aanbied met om precies te zijn 1024 leden! Deze game heeft in het verleden ook voor flink wat omzet gezorgd, maar zoals eerder al gezegd.. is dat nu helaas niet meer.
Ik wil bij deze de game verkopen omdat ik er totaal niks meer mee doe. Ik heb eventjes toestemming gevraagd van mijnmaffia ofdat ik me game mag verkomen, en we hebben een overeenstemming bereikt, oftewel.. het mag!
Er zijn verschillende opties verkocht destijds, maar de huidige updates zijn allemaal niet meer gebruikt, dit omdat de game al lang niet meer is bijgehouden.
De maffiagame heeft www.m ijnmaffia.nl/donvucci. Hij heeft destijds ook nog op een domein gestaand wat lijdde toch vééél meer bezoekers, echter is dit nu niet meer het geval.
Waarom dan toch verkopen? Omdat het spel over maarliefst 1024 leden beschikt, zo weer redelijk actief kan worden gemaakt & hij gaat voor een spotprijs weg, kortom, bieden met die handel.. vragen? Vraag ze!
demo: www.m ijnmaffia.nl/donvucci
Account dient eventjes aangemaakt te worden!
Biedladder:
Startbod: 5 euro
Opbieden met: 2,50
Buy-now: 30 euro
Betaling via: overschrijving/paypal
Mvg,
SvenB:cheer: