• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Binkie , dit is een flash spelletje ik denk dat je er niet moet van uit gaan dat ze hier flash kennen. Of niet genoeg om die functie te maken. Het zou natuurlijk in alle sources kunnen van elke criminals of andere site's.

Gofie wat zijn je ervaringen ? hoe goed kunt u PHP en mysql ?

• Ik ken php en mqsl redelijk ik heb ook eigen site waar ik mee bezig ben maar. Heb ook torrent site gescript.ervaribg heb ik redelijk vibd ik zelf.

Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

• Citaat van scarface

Binkie , dit is een flash spelletje ik denk dat je er niet moet van uit gaan dat ze hier flash kennen. Of niet genoeg om die functie te maken. Het zou natuurlijk in alle sources kunnen van elke criminals of andere site's.

Gofie wat zijn je ervaringen ? hoe goed kunt u PHP en mysql ?

Waar heeft u het over? Je zou dit ook zo in PHP kunnen maken, waarbij ze gewoon op iets drukken en dan zoveel kans hebben om raak te gooien xD hoeft niet persee met flash.. je kan het ook makkelijk spelen^^

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Heeft u die site helemaal zelf gescript of is het een source waar wat aanpassingen zijn verricht daar zit een heel verschil tussen.

Maar goed een functie : Gokken op een voetbal spel , Beurs handelen , inneractieve map.

Ps haxor666 een beetje op een knopje drukken is ook niet leuk wel ? Dan word het een button waar je op drukt en dan staat er WOUW JE GOOIDE TRIPPLE 20 !!! , Nu nog een keer op de button drukken. Om dat een leuk spelletje te maken is ook vere weg :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!