pokemon-area

• In mijn site genaamd pokemon-area ( www.pokemon-area.com )

Zijn er nog een paar problemen die geregeld moeten worden voor ik de game wil starten :

Bij traders " dat zijn mensen op de site die dan met jou een pokemon willen ruilen maar er staat op de traders pagina : Sorry mate, ik heb alle pokemon die ik wil.

dus ze willen er voorlopig geen
    hoe regel ik dat dat terug goed staat en dat ze weer een pokemon willen en ruilen voor?

ook zit er een fout in gooi een munt..
    Je kan alleen geld dat contant is gebruiken en als je 100 op zak hebt en je doet gooi een munt.. voor 10.000 als het lukt heb je ineens zomaar 10.000silver bij en mislukt het ben je 10.000kwijt
    ??

zou iemand me kunnen helpen?
    m.v.g. Robin

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • het is de bedoeling dat mensen alleen hun contant geld kunnen gebruiken...

Maar als ze maar bv. 100 opzak hebben lukt 10.000 nog steeds

• PHP
    elseif($silver < $_POST['bedrag'])
    	  $bericht = ' <div class="red">'.$txt['u heeft niet zoveel geld']. '</div>';

wat doet hij nu ?, Haalt het silver op uit een varable.
    < staat voor kleiner dan , $_POST = de ingevulde waarde.

Dus als uw silver saldo kleiner is als , de ingevulde waarde bij de postbutton geeft hij als het goed is een error.

Dat heb ik er bijgedaan :)

• hij doet het alleen staat er een leeg tekststrookje met alleen een kruisje kan je daar deze tekst bij zetten ( als je te wienig silver hebt)

Je hebt zoveel silver niet!

Alvast bedankt

• ja klopt hij heeft geen text regel om te weergeven. . volgens mij is het : language/language-pages.php

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.03.12 15:58:16:

PHP
    '.$txt['alert_to_low_silver'].

Kijk deze regel verkrijgt hij door een variable . een voorbeeld.

PHP
    $txt['alert_to_low_silver'] = 'Zoveel zilver heeft u niet !';
  • Citaat van XD001

ok, nu nog steeds het probleem van de traders

hoe valt die op te lossen?

Mijn auto wilt niet uit zichzelf naar schiphol, hoe kan ik dit oplossen.
    Jou vraag komt op hetzelfde neer, geef nuttige informatie en stukjes code met een error log, dan kunnen wij uitvinden wat er fout is.
    Wat wil je precies dat wij er nu aan doen ?
    Niks, want dat is wat we kunnen doen.

• maar ik denk dat het aan de database ligt ik kan pokemon toeveogen en doe ik dat dan ga ik naar de site staat her er maar klik ik refresh is hget weg

• Ik probeer zoveel morgelijk bij te leren
    Maar ik ben hier niet om hierover te praten dus
    Kan iemand mij aub helpen?

• Dit gaat geheel nergens over als jij het persoon niet kan helpen met zijn fouten in zijn code waarom reageer je dan mag ik dat vragen? , Hij vraagt hier duidelijk niet of jullie het topic vol willen spammen met : ja heeft hij deze wel legaal of niet ?

Het gaat hier over fouten en meer als de helft heeft hier onzinnig gereageerd, Als jij hem niet kan helpen met zijn dingetjes waarom reageer je dan ?

Het gaat hier nergens over ik heb dan ook per direct een opschooning gevraagd , jullie moeten eens meer gaan helpen inverplaats van in ieder topic onzin te posten.

Ik zie hem nergens vragen of hij wel een linctie heeft of niet dit weet het persoon zelf wel, Schaam jullie voor deze vervuiling van dit topic.

• Vanaf nu alleen nog ontopic, anders volgen er sancties.
    De TS vraagt hulp, geef deze of stel je netjes op en vraag normaal iets. Of reageer gewoon niet en bespaar jezelf de moeite.

Gelieve ook geen moderator gedrag meer plaatsen, daar is de report knop voor bedacht.

• Oke dit is wat er aan de hand is ik zal het even duidelijk uitleggen zodat dit topic is van om te leren.

Hij zit met het problem op de site als je op de refresh button klikt dan delete hij de info uit de database,

Ik heb de volgende snippet eruit geplukt want ik zie daar het problem in :

PHP
    mysql_query("UPDATE `traders` SET `wil`='', `naam`=''");

Zoals je ziet roep hij niks aan volgens mij en verwijderd de huidige naamen gewoon in de database.

Groeten.

• Ja maar hij wil nou dus dat een random pokemon uit de database plukt voor de volgende opdracht waneer hij op de refresh button klikt hoe moet ik dat precies doen ? Ik kan morgen pas weer verder dus kan dan ook weer kijken :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!