Beste Cp'ers,
Ik ga binnenkort producten uit china kopen, kan iemand mij uitleggen wat er nu precies bij komt kijken kwa belasting, wat er exact genoteerd moet worden, en wat er dan gebeurd etc..?
Beste Cp'ers,
Ik ga binnenkort producten uit china kopen, kan iemand mij uitleggen wat er nu precies bij komt kijken kwa belasting, wat er exact genoteerd moet worden, en wat er dan gebeurd etc..?
Wat ben je van plan te gaan inkopen uit china?
Telefoonhoesjes etc..
Oke, anders dacht ik ik kan je ook veel leveren maar ik lever geen telefoonhoesjes :p
Je moet al je verkopen bijhouden , en daarmee moet je belasting aangifte doen volgens mij.
Over aankoop in goederen had ik nog niet geleerd.
Maar als je goederen aankoopt, moet je handelsgoederen stijgen en je kas/bank dalen zodat je activa steeds gelijk is aan passiva.
Als je een boekhouder wenst, kan ik tegen betaling je wel helpen.
Bel gewoon even gratis het nummer: 08000543
(Belasting telefoon) zei staan je te woord en kunnen je goed helpen.
Daarbij komt zoek een goede boekhouder want anders word je ingeschat en kan je zo 4940 euro ingeschat worden en krijg je een boete ik weet er alles van.
@Maviose,
Jij woont in Belgie toch? Daar werken de belastingen heel anders dan in Nederland waar de TS woont. Heb je wel voldoende verstand van het volledige belastingstelsel in Nederland ook qua hypotheekrenteaftrek en de inkomens boxen e.d.?
TS: Zolang je alles goed noteert en goed opschrijft is er niks aan de hand. Sowieso moet je voor inkoop invoerrechten betalen en wellicht nog andere belastingen maar zoals Starohosting al zegt: bel gratis naar de BelastingTelefoon waar de BDienst je graag te woord staat over invoerrechten en andere invoer belastingen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!