Ervaring code

  • Weet iemand wat ik moet veranderen en door wat om van de rangvordering op banditi naar een ervaring systeem te zetten?


    m.v.g. robin

  • Weet je wel iets over banditi ?
    Nu kunnen we wel alles voor gaan kauwen maar daar schiet het voor jezelf ook niet mee op.


    Waarom plaats je trouwens al je vragen niet in 1 topic ???

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • ja ik zal wachten tot ik meer vragen heb in het vervolg..
    En ja ik heb het script al gebruikt maar zou graag ervaring i.p.v. rangvordering

  • Citaat van zwpgangster

    @Brokentrack,


    Waarom kan jij niet eens een keer normaal reageren.. je hebt overal wel wat op te zeuren.. pff wordt moe van jouw!


    Definieer normaal ;) Dit is de zoveelste topic van meneer waarin wordt gevraagd om eigenlijk iets te maken. Om eens te helpen. Ok, maar constant vragen en het opgelost willen hebben zonder zelf ook maar een klein beetje moeite te doen om het te leren?


    Nee :)


    Overigens, ik verwacht dat zowel jouw reactie als die van mij snel verwijderd worden, CP kennende :) Zal mogelijk mijn eerste reactie weer worden verwijderd onder het moraal van offtopic, terwijl dit weer degelijk is over het topic gaat ~
    Professionaliteit is moeilijk te vinden. Een goeie moderator zou een goeie reden kunnen verzinnen ipv een smoesje wat niet klopt. Ben benieuwd wanneer Willen dat is gaat leren.


    Citaat

    De reactie die de moderator meegaf was:


    Zulk soort dingen bijv. :)


    Een goed iemand laat zich niet verleiden door een lid om zich minderwaardig te gaan gedragen ;)

  • ik doe wel de moeite om het te leren.
    maar ik ga ook nog naar school en het is dus alleen in vrij tijd dat ik kan
    en aangezien we maar 1pc hebben en mijn broer ook op pc moet voor school is dat moeilijk


    hoop dat je dat begrijpt

  • Citaat van XD001

    ik doe wel de moeite om het te leren.
    maar ik ga ook nog naar school en het is dus alleen in vrij tijd dat ik kan
    en aangezien we maar 1pc hebben en mijn broer ook op pc moet voor school is dat moeilijk


    hoop dat je dat begrijpt


    Jij bent niet de enige dat moeten er meerdere, en dat is niet een smoes van dat je het niet kan als je het gelijk wilt hebben moet je iemand inhuren als je het wilt leren moet je de stukje script posten waar je bent vastgelopen en niet heel de tijd een nieuw topic zitten openen om steeds maar alles te krijgen naar je wens.


    Als je het wilt zoals je wens betaal je iemand ervoor anders probeer je het eerst zelf en post je het stukje script waar je bent vastgelopen en dan zullen we je helpen.:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!