if of variabelen error

• Als ik invul bij soldlvl1 3 en zo gaan dood dan weergeeft hij het goed dus 0 geld geroofd maar als het zo is dat alle soldaten het overleefd hebben dus gelddood 0 is dan weergeeft hij wel dat alle soldaten het overleefd hebben maar weergeeft hij geen je hebt 3000 gewonnen wat wel zou moeten volgens mij vanwegen de bovenste if's alleen dat doet hij dus niet wat ik ook prboeer

heeft iemand enig iedee hoe dit zou kunnen komen (zo ja alstjebliefd sorry dat ik het vraag ook alleeen doen als je er zin in hebt en tijd voor hebt hoor! graag uitlleggen wat er fout was en waarom) want dan leer ik er ook nog iets van en dat is de bedoeling alfast heel erg bedankt

groetjes tim

ik denk zelf dat het hem zit in de variabelen $moneyover want hij weergeeft gewoon als al je soldaten overleven dus waar hij 3000 zou moeten geven weergeeft hij 0 dus de onderste $money maar wat ? ik weet het niet

!ik dednk dat ik het heb de bovenste if's moten else if's zijn denk ik ga het nu testen!(heelaas is het niet)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ow oke moet een variabelen altijd boven de if staan dus.. ? omdat hij hem anders niet kan lezen of wat iets ?

sorry voor mijn snelle reactie maar ben met mama aan het koken en aan het spelletje spelen :D

Bedankt voor u reactie

groetjes tim

• brokentrack zou u mischien duikenlijk kunnen uitleggen wat ik dan moet veranderen en hoe ? alleen als u tijd heeft hoor en zin!

groetjes tim

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.12 18:33:58:
    hij doet het in edergeval wel nu met die variavbelen boven de if bedankt dat weet ik nu ook weeer :D ik ben zo weer weg van papa en mama thuis dus dan heb ik geen internet meer tot volgend weeekend of tussendoor 1 uurtje ofzowiets maarja dan weten jullie waarom ik dan niet reageer

Bedankt voor de hulp

Groetjes tim

• Kun je anders niet het gehele script posten?
    Brokentrack bedoelt de functie 'switch' link: http://be.php.net/manual/en/control-structures.switch.php

• Hallo dein dit is het gehelen script voor zover dan haha ben hard aan het klussen :D vind ik wel leuk om te doen en om te leren ook! bedankt voor je reactie en voor de switch link die zou ik is bestuderen ik ga nu mijn tas inpakken maar ik sla die switch site op kan ik hem bekijken offline bedankt sorry voor snelle reractie maar moet zo weg tas inpakken enzo haha

groetjes tim
    Dit is het heelen attack script

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!