Waar domeinnaam kopen

• Ik wil gewoon een .com domein, liefst dat ik via iDeal kan betalen.
    [offtopic]Paypal is ook een mogelijkheid, maar ligt aan de kosten[/offtopic]

Maar wat is nou een betrouwbare site om een domein mee af te sluiten, ik weet dat je al voor een eurotje of 2 of 4 per jaar al een domein kan hebben, maar wil dan wel dat dat zo blijft en niet dat het jaar erop het ineens 20 euro kost of dat ze hem zomaar van me afschrijven of dergelijk (niet dat ik er ooit genoeg hits op zal krijgen maar toch).

• Ik mag eigenlijk geen reclame maken voor mijn eigen bedrijf maar toch doe ik het even: http://rapifia.nl aangezien je duidelijkheid wil, betrouwbaarheid en geen achterliggende kosten en dat bieden wij.

.com is euro10,80 per jaar en dan komt er nog euro0,99 transactiekosten bij dus is het euro11,79 per jaar (transactiekosten voor iDEAL betaling). Inclusief BTW uiteraard over klantvriendelijkheid gesproken.

• Ik raad transip af, ze verlengen zonder dat je het weet je domeinnaam, wat ze dan ook meteen van je rekening aftrekken.

In uw geval zou ik gewoon voor versio gaan, dat is goedkoop en geen stilzwijgende verlengingen. Je word daar ook altijd goed op de hoogte gehouden wanneer je domeinnaam vervalt, etc.

[offtopic]Het voordeel is dat domeinnamen niet down kunnen zijn (xD)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!