Project partners.

• Beste leden van criminalspoint.

Zoals jullie al weten ben ik momenteel bezig met http://www.comedybase.nl , De site gaat over de leukste internet video's die u maar kunt vinden op het web.
    Het begint al een beetje bezochte site te worden met al een redelijk aantal vieuws. Door de site heb ik al 20 euro zideo tegoed weten te verdienen maar dit is uiteraard nog niet genoeg om een betaalde baan aan te bieden. Ik zoek nog een partner die me kan helpen met de kleine tweeks om er een druk bezochte site van te maken.

voorbeelden zoals : chatbox, social media, promotie , video eigenschappen veranderen, linkpartners, enz.

Vergoeding , Ik kan pas iemand betalen als er ook echt inkomsten uit de site komen.

Wat heb ik zelf al gedaan : twitter,hyves,video's toevoegen, Promotie , keywords, linkpartners zoeken.

Toekomst, Ik ben van plan om te de volgende site's te maken:

1:gametrailer site
    2:filmtrailer site
    3:nieuws video's site
    4:Video tutorial site

Dit volgt nadat comedybase dagelijkse inkomsten genereert.

Als er iemand is die mij bij dit project wil helpen dan graag hier te reageeren.

Groeten Scarface.,

Toestemming van Lodewijk

• Toestemming verleend. Achteraf, zoals het niet de bedoeling is. Groot enthousiasme gok ik. Laat het in de toekomst niet nog eens in deze volgorde gaan.

Nu graag verder met de bedoeling van dit topic.

• Wordpress instellingen optimaliseren, een wordpress chatbox, video beschrijvingen, social media verkrijgen , facebook/hyves pagina opmaken,.

Eigenlijks meer bezoekers krijgen en actieve kijkers .

• Bump ! ,, Ik ben momenteel bezig met nog 3 projecten :)

Game trailers en informatie.
    Film trailers en informatie.
    Photoshop tutorials.

Als iemand uit die catogorie mij wil helpen om van dit mega project een suc6 te maken is iedereen welkom. Of je moet goed met social media kunnen omgaan en daarmee een slatje te slaan :)

Is er hier een vrijwilleger die voor mij even 3 wordpress systeemen kan instaleeren volledig en werkend ? !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!