Windows 8 nieuw logo
-
-
-
Ik vind persoonlijk de logo van Windows 7 het mooist
-
Ze hebben volgens mij te veel naar de finse vlag gekeken, maar daarna de kleuren omgewisseld
:cheer:
-
Ik heb Windows 8
beta toch
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.02.12 19:50:35:
En logo is toch niet zo, zover ik weet. -
Beta is Beta, niet officiëel dus
En indien je op Google kijkt zie je ook dat dit logo tevoorschijn komt sinds korte tijd. -
Getver wat lelijk
-
Lame.....
-
Simpel is key wat windows zijn doel is, daardoor doen ze hun doel wel weer goed. Opzich is er niks mis met het logo basic ja, krachtig vind ik ook wel
-
Wat een lelijke logo. 4 blokjes. Het Windows 7 logo is idd het mooist & beste.
-
Windows XP ondersteuning zal wel stoppen na het uitbrengen van Windows 8 denk ik?
-
Denk het ook.
-
Citaat van L.Groot
Windows XP ondersteuning zal wel stoppen na het uitbrengen van Windows 8 denk ik?
Xp ondersteuning stopt binnen een goeie 800 dagen.
Ben in december naar een Micrsoft Meeting/workshop geweest in gent.
en daar hadden ze verteld dat idd de ondersteunen toen binne 800in de 60 dagen stop. dus een kleine 800 dagen ng?Maja is ook logisch he ze kunnen moeilijk altijd met de oude ontwikkelingen bezig blijven.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.02.12 02:32:25:
Ik vind het Logo zeker en vast oerlelijk.Vind wel dat ze er iets moderners van haddne kunnen maken.
Nu zie je ook niet echt meer het windows logo erin.
totaal anders nu Bah!...En btw, wara kan je de win8 beta downloaden of kopen? :s
-
Hier TrueCrime: http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/preview
-
Ik zelf vind het logo maar niks.
-
Mwa het logo is wel lekker clean toch ;). Past wel weer bij 2012 vind ik, waarin de wereld er aan ging ofzo volgens een paar mensen :p. Gaan we iig schoon en leeg dood, zonder drukte.
-
Het oude Apple logo (met die regenboogkleuren) is nog mooier dan dit
Een logo als dat maak je op 2 min. als ze hun geld maar eens deftig investeren i.p.v
zo'n prut logo in de media durven gooien ... wel een vroege 1 april. -
Wouw dit logo hebben ze in 20 minuten gemaakt met photoshop echt een pittige inverstering !
-
Lijkt me sterk als dit het officiele logo is.. Microsoft gaat dan wel heel erg af..
-
Ik vind het een vies lelijk saai logo. Ze doen mij na met die blauwe kleur. Laten ze lekker bij de vier kleuren blijven, valt ook op en dit blauw niet.
-
Al alles gelezen qua de kleur e.d. voordat je reageert ?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!