Game Layout #v2

• Beste CP'ers,

Voor mezelf ben ik bezig een aantal layouts te maken om in mijn toekomstige Portfolio te stoppen. Zojuist heb ik mijn eerste layout afgemaakt en wil ik graag dat jullie deze raten. Graag het volgende formulier invullen:

Graag heb ik dat jullie de layout serieus beoordelen zodat ik hem ook kan aanpassen op jullie kritiek. Alvast bedankt!

Klikkers: Klik!

EDIT:

v2 (met verbeterpunten van Dein): http://www.howtojailbreak.nl/nieuw.jpg

• Citaat van zwpgangster

SkyNet,

die afbeeldingen horen er misschien bij? altijd negative dingen van jouw!

Altijd negatief? Ik geef opbouwende kritiek. Als een ontwerp te veel afbeeldingen bevat valt het geheel weg als de afbeeldingen in mindere mate aanwezig zijn.

Tevens heb ik waarschijnlijk ook veel meer ervaring dan jou op ontwerpgebied, dus trek niet te snel conclusies.

• Cijfer: 4/10
    Positief: /
    Negatief: /
    Opmerking / verbeteringspunten:

Laat ons beginne bij de header:

De sitenaam zou ik in het midden plaatsen, een groter lettertype gebruiken
    en een effect in te verwerken wat hier leuk zou staan is bijvoorbeeld de naam
    die zich een beetje in de background 'blend'.

Als je liever de sitenaam links wil laten staan raad ik je aan om een advertentieplaats
    te voorzien aan de rechterkant (geeft de header wat meer opvulling).

Dan het menu & let's call it spotlight items:

Het menu zelf vind ik aan de grote kant de menuitems zwemmen in de spaties.
    De mouseover effect zou je best wat meer fantasie in kunnen verwerken, denk aan een glow / glans effect aan de randen of iets dergelijks.

De spotlights heeft te weinig spatie aan de rechterkant, trek die op dezelfde verticale lijn als de breadcrumbs ( you are here > home)

Main content:

Bij de breadcrumbs mag je dat pijltje iets hoekiger maken (zo dus > )

Nieuws items:

Die reacties en hoeveel keer bekeken zou je best gewoon ook onder de titel zetten i.p.v onderaan.
    Geef de nieuws items ook iets meer spatie, ze staan nu wat te dicht bij elkaar.

Het loginformulier kun je beter boven de rest zetten.

De footer:

Kun je beter een achtergrond(kleur) achter zetten, je laatse nieuws in verwerken, je linkpartners, ..

Evt waarde: Ik schat zelf rond de 10 euro , maar met mijn verbeteringspunten erbij kan ie makkelijk tot 25 of meer geschat worden

• Citaat van brentvdh

Als je hem laat raten, verkoop hem dan niet he
    :S

Dit slaat gewoon helemaal nergens op , waarom mag hij zijn eigen gemaakte layout niet verkopen als hij hem laat raten.

Ben jij weer 1 van die POSTlovers of ga je echt serieeus mensen helpen , Dit is de belachelijkste zin van de dag GEFELICITEERD ! (c):cheer: !!!

• Citaat van brentvdh

Dank u :cheer:

Nee, serieus. Het hoort niet! Je moet andere leden geen tijd in je layout laten steken om hem daarna te verkopen en zelf het geld te krijgen. Hoe zou jij je voelen moest je hebben geholpen en 50 euro aan je neus voorbij ziet gaan waar jij hebt in meegewerkt.

Vermeld het dan op zijn minst in je beginpost dan je hem daarna gaat verkopen. Dan weten de leden hiervan!

Haha, heb je enig idee wat je hier eigenlijk zegt? Een layout laten raten voordat je hem gaat verkopen is HEEL normaal. Dus in feite wil je zeggen dat als je een layout laat raten op bijvoorbeeld CriminalsPoint je hem vervolgens niet mag verkopen, omdat het "lullig" is voor degenen die je verbeterpunten hebben gegeven? Vervuil het topic niet aub en blijf ontopic, anders kan je me altijd nog PM'en ;).

@ Dein

Bedankt voor je ratings en reactie's! =D

• Cijfer:6
    Positief:Opbouw
    Negatief: Te veel images
    Tips: Gebruik een dropdown menutje vlak onder je hoofdmenu.
    Minder afbeeldingen gebruiken.
    gebruik wat meer special effect maar niet overdrijven !
    Evt waarde: 4 euro

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!