1 free slice
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Link:Heb ik niet maar als je echt wil zet ik hem wel online het gaat over een community layout.
Reden:Ben bezig met een community en de slice die ik nu heb trekt op geen kl*t*. -
Link:De layout van mijn mafia layout topic.
Reden:Ik wil een heb voor een mafia source gebruiken die vanaf 0 gescript gaat worden en misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen?
-
Hosting
Link: Is een PSD staat niet online
Reden: Ik ben bezig met een hosting bedrijf op te zetten en heb een .PSD layout gekocht, nu wil ik deze heel graag gesliced hebben zodat ik verder kan met me bedrijf!( via pb meer informatie )
Met vriendelijke groet,
Micky -
Link:Staat nog niet online maar als je hem wilt zien stuur even een pm het is een outgame.
Reden:Ik ben bezig met maffia spel moet alleen outgame nog dan ben ik klaar.Via pm meer informatie.
-
-
PHP
Link: .PSD Reden: Heb er zelf momenteel geen tijd voor i.v.m drukke school periode, zou hem graag gesliced hebben omdat het voor een portfolio is van een familielid van mij die zijn eigen bedrijf begint vanaf half februari.
[offtopic]Ook vind ik dat als je dit soort topics opent, je toch een paar voorbeelden moet plaatsen, iedereen kan dit zo aanbieden maar slice is slice en moet goed gebeuren daarom volgende keer graag een voorbeeld.[/offtopic]
-
Link: http://www.criminalspoint.com/…/Gratis-maffialayout.html
Reden: Zo is iedereen direct geholpen via de TS en kan iedereen deze layout gebruiken.
[offtopic]Zo kan ik een voorbeeld zien van uw werk en kan ik eventueel u als slicer opdrachten geven.[/offtopic]
-
Link : http://www.imgdumper.nl/upload…6c7407f2b-Mafialeader.png
Reden:
Deze layout wordt dan ingebouwd in een gratis source, dat de meerderheid zal kiezen, en wordt dan vrijgegeven op CP. -
kunnen de mensen die geen link hebben gegeven, deze naar mijn PM sturen zodat ik kan bekijken hoe de layouts eruit zien?
-
Patrick mijne verstuur ik zo,
maar ik vind sourceshop zijn idéé eigenlijk nog beter
Zo heeft iedereen er iets aan. -
Ik bekijk de layouts ook naarlang welke een uitdaging voor mij dat ik er wat van leer mocht het zijn dat die layout is zal ik die doen, ik probeer er zelf wijzer uit te komen dat ik toekomstige mensen beter support kan leveren omtrent html + css
-
Weet je al welke layout het gaat worden?
-
ik ben ze allemaal aan het bekijken op het moment morgen, vertel ik wat er uit is gekomen.
-
ok
-
Misschien telaat?
CitaatLink: http://www.djaxis.nl/layout/index2.html
Reden: Ben vaker bij je geweest (xD) -
Misschien ben ik iets te laat, maar had toch nog even een vraag/opmerking. Gaat het over 1 layout of 1 pagina?
Indien het over 1 pagina gaat zou ik graag de homepage indienen:
http://www.afbeeldinguploaden.nl/photo/view/7112/MuakUReden: Ik ben er zeker van dat dit een leuke opdracht is, met vele uitdagingen en een leuke layout. Indien je deze gratis opdracht aan wil bieden, kan ik ook mijn 'inbouw kwaliteiten' verbeteren.
Alvast bedankt
-
Weet je het al?
-
dus he...
iedereen in volledige spanning over wie of wat er nu eindelijk is een keer gesliced gaat worden... Waarom duurde het zo lang en waarom maar geen antwoord op de PM's en de forum berichten...nahja easy... ik was in de sneeuw aan het spelen :3 no kidding had wat andere stuff te doen waardoor ik niet echt actief kon zoeken naar een goede layout voor mij om te slicen :).
Nahja he, shit happens? (laten we het daar maar op houden)
Maar uiteraard ben ik eruit gekomen met wat ik ga doen en de volgende winnaar is het geworden:
- bboy
- habib10
- zwpgangster
- guitar
- Iraki
- Sourceshop
- starlife
- brendtvdh
- starohosting
- tcbhomeaka, vanwege dat het zo lang duurde ga ik mn design skills op veel layouts verhogen (en is leuk voor het portfolio gedeelte :), en kunnen mensen ook kwaliteit krijgen voor nopes!)
hier zit wel een voorwaarde aan, ik ga mensen NIET contacteren over het verkrijgen van de PSD. Ik heb mijn diensten voor niks aangeboden en ik wil er dna wel voor terug dat mensen mijzelf gaan PSD uploaden, alle psd's zie ik graag te gemoet via gmail adres: [email protected]
wanneer een PSD verstuurd is naar de mail graag een forum PM dat die verstuurd is met welk adres (zo kan ik garanderen dat er niet nog extra mensen willen meeliften op de gratis dienst en de 3 dagen blunder van mijzelf ...)
Wie het eerst komt wie het eerst maalt met het slicen van zijn layout & remember ik heb ook nog een RL naast dat ik op de computer zit dus af en toe kan het wat langer duren als ik zeg dat ik er aan begonnnen ben
(Please understand)
zo
done!
Tot snel in m'n email boxtevens; alle items die nu slice kunnen in een later portfolio gezet worden, indien niet gewenst het er bij zetten met reden waarom, slice wordt niet verkocht of openbaar gemaakt, het wordt alleen als voorbeeld gebruikt
-
Bedankt! Ik heb wel nog geen antwoord of het 1 pagina is, of meerdere.
Mvg,
Brent
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!