partners gezocht!

  • Beste,


    Ik ben samen met een vriend bezig een crime game te maken zoals de meesten onder jullie..
    Maar wij hebben nog partners (crew) nodig die elke dag redelijk wat tijd in het spel steken om de leden in het okg te houden, te helpen en tevreden te houden!
    Mijn vriend kan goed scripten dus er zal zeker een goede site uit de bus komen en ik kan heel goed websites promoten, zo had ik in de zomer een game gemaakt met mijnmaffia en op minder dan twee maanden had ik 3000leden waarvan elke dag 200 ingelogde;) dus ik denk wel dat de site heel goed zal gaan draaien!
    In het begin kunnen we je niet betalen maar als de site goed begint te draaien en jij goed werk levert dan zullen we je zeker belonen!


    Ben je geinteresseerd reageer dan, stuur pb of je neemt best contact met me op via email: { E-mail adres niet toegestaan}


    site: http://www.maffiahell.com

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Over welke functie spreekt u dan: Admin,super-moderator, moderator, forum moderator ?


    Citaat

    In het begin kunnen we je niet betalen maar als de site goed begint te draaien en jij goed werk levert dan zullen we je zeker belonen!


    Kan hier een overeenkomst voor worden ondertekend ?

  • De functie hangt af van de hoeveelheid tijd je bent bereid erin te steken en wat ik vind dat het meest binnen je mogelijkheden past..
    Over de beloningen kan ik je niets beloven je zal het eerst gratis en voor je plezier moeten doen encom ervaring op te doen..

  • Beter word niemand partner, de ingame mist de helft, inclusief algemene voorwaarden, deze is dus niet aanwezig. Daarbij is de helft Engels/Nederlands... Dus waarschijnlijk gewoon gedownloade opties...

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Zoals ik al zei is de site nog volop in opbouw, er moeten idd nog veel opties gescript worden maar dat kost tijd! En mijn vriend heeft leren scripten van een engels boek en daarom maakt hij eerst alles in engels en dan vertaal ik het naar het nederlands maar ook dat kost tijd!

  • Citaat

    Ja dat kan maar dan weet ik niet echt goed wat je wilt dat er in het contract komt..


    Zoals eerder aangegeven zou er mogelijk in de overeenkomst moeten komen dat er een 'bonus' wordt uitgegeven wanneer u er daadwerkelijk winstmakende bedragen aan verdient.


    Citaat

    En mijn vriend heeft leren scripten van een engels boek en daarom maakt hij eerst alles in engels en dan vertaal ik het naar het nederlands maar ook dat kost tijd!


    Dat is gewoon "bs." en dat weet je zelf ook! Ik heb ook PHP geleerd in het Engels omdat de programmeertaal ook in het Engels gebaseerd is, dat wil nog niet zeggen dat de scripter
    alles ook in het Engels moet schrijven inclusief teksten, en dat jij ze dan vertaald(???).


    U zoekt mensen maar de site is nog in opbouw, wat als hij niet afgeraakt of tijdens de opbouw misbruik word gemaakt van fouten (lees hacken), dan verspillen wij onze tijd gewoon.


    Ik heb geen vertrouwen in de zoektocht van een onafgewerkt product, daar heeft niemand iets aan.
    Maak het eerst af en als je echt naar 500+ leden gaat dan kan ik je aansporen om extra mensen te zoeken.
    Voor 15 'spelers' heb je geen crew nodig...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!