vrachtwagenstelen

• Beste cp

Ik heb een script vrachtwagen stelen van banditi,

Maar nu wil ik hem in mijn source hebben.
    Maar het probleem is de procenten wat die niet aangeeft.

Hoe kan ik dat het beste doen,want dat stukje snap ik niet

hopelijk kunnen jullie me helpen.

gr gofie

Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

• Citaat van gofie

nee ik leer zelf en werkt ook op mijn manier alleen die Procenten snap ik niet ik vraag niet om dit soort reactie's

En wanneer leer je behalve PHP ook eens fatsoenlijk Nederlands? ;)

Ik vind het geen manier van doen. Vaak om hulp vragen in slecht Nederlands zonder zelf op internet te zoeken of het antwoord al ergens staat of iemand in te huren of om het proberen te leren.

• ik ben zelf al heel ver gekomen met deze script,
    Andere mensen aflopen te kraken is een kunst zoals jij elke keer doet.

deze forum is ook om hulp te vragen toch nou dat doe ik dus.

en net dit soort antwoorden.

Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.

• Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.

• Beste ...

Vrachtwagen script is een script voor de source criminolz door mij zelf gemaakt

Als je het zeker weten werkend wil hebben pak je het stukje van auto stelen van banditi en bewerk dat script tot vrachtauto stelen

Greets Terr0r

• O okee dat wist ik niet dan is van mij een ander script

Trouwens het script van mij van vrachtwagens stelen staat niet eens online sorry mijn excuus :$

Maar goed als het van het auto stelen is van banditi en je hebt het juiste gedaan dan zou het moeten werken

Heb je alles wat in het script staat voor de SQL ook in de database goed staan ? Dat moet wel overeen komen anders werkt het niet

Greets Terr0r

• "toen was jij ook zo"

Nee... Niet echt. Ik deed moeite en zocht op Google etc ;)
    Ik leer nu Java. Binnekort C++ en waarschijnlijk ook nu actionscript, en apps maken voor mobiele toestellen.

Ik zal niet om de haverklap wat gaan vragen, integendeel, ik zal het zoeken op internet.

• Citaat van zwpgangster

Ruig @BrokenTrack, dat jij dat allemaal kan!

Maar er zijn mensen die het niet kunnen en snappen! voor die mensen helpen wij

Daarom zitten we op CP;) waar mensen vragen kunnen stellen toch?

Zoals ik eerder heb aangegeven, tuurlijk. Daarom ben ik hier ook. Om mensen te helpen en indien ikzelf een vraag heb om deze te stellen.

Maar om de haverklap een vraag te stellen. Zelf amper moeite te doen om dit even op te zoeken op internet. Zelf niet fatsoenlijk Nederlands kunnen.
    Dat vind ik ietwat tever gaan ;) En dat laat ik merken.

Probleem:
    Stap 1: Indien je error niet kent, Google het.
    Stap 2: Kijk waar de error zit.
    Stap 3: Debug.
    Stap 4: Vraag.

Vraag:
    Stap 1: Logisch denken
    Stap 2: Google
    Stap 3: Vragen

En niet vergeten, zelf ook proberen te leren ;)

Tot zover heb ik in dit topic, van alle reacties, enkel onnutige antwoorden gezien...

• Citaat van zwpgangster

Ruig @BrokenTrack, dat jij dat allemaal kan!

Maar er zijn mensen die het niet kunnen en snappen! voor die mensen helpen wij

Daarom zitten we op CP;) waar mensen vragen kunnen stellen toch?

Zoals BrokenTrack al zegt,je kunt toch eerst je best doen voordat je vragen stelt.
    En sommige leden nemen niet eens de tijd om een normale begin post te schrijven wat ook al niet lang duurt.

• Ik ben het wel een beetje eens met BrokenTrack.
    Steeds meer mensen denken dat het allemaal 1 2 3 voor je gedaan is als je het hier vraagt..

Je hebt een probleem, krijgt je script zoals het hoort. Kopieren & Plakken en klaar..

Zo werkt het natuurlijk niet, dit is een forum om mensen te helpen / leren ? Dat is dus niet script geven..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!