Gratis Layout

  • Hey leden,


    Ik heb voor jullie een hele simpele opbouw gemaakt voor de bekende "Banditi-Source", jullie mogen dit zelf helemaal af maken, ik heb alleen een begin gemaakt voor jullie.


    Voorbeeld:


    Download:
    http://maffiaminds.com/free_layout_brouwer_media.psd


    Ik hoop dat ik jullie een beetje tevreden houd, ik zal af en toe vaker zo iets doen. Als je mij een PM stuurt of jou met deze layout wil helpen negeer ik anders had ik de layout zelf wel afgemaakt.


    Mvg,
    Frenzo

  • Citaat

    Tjonge jonge. De mensen hier overtreffen elkaar telkens weer. Noem je dit een layout? Een laf cartoontje bovenaan, lompe menuutjes, geen effecten en een zwarte achtergrond?


    Ik zeg toch duidelijk een opbouw! Mensen kunnen hier zelf wat van maken, zodat niet iedereen het zelfde krijgt

  • Citaat

    Tjonge jonge. De mensen hier overtreffen elkaar telkens weer. Noem je dit een layout? Een laf cartoontje bovenaan, lompe menuutjes, geen effecten en een zwarte achtergrond?



    waarom lever je comentaar?
    wees juist blij dat die iets doet voor de mensen hier;)
    en als je het niets vind maak dan een betere ;) en lever dan geen comentaar


    @Frenzo
    vind hem wel nice;)

  • [offtopic]@Game-Projects, het is dan ook alleen bedoelt voor de mensen die wel degelijk creatief zijn neem ik aan, en misschien is er iemand zo vriendelijk zijn lay-out vrij te geven waar hij dit als basis heeft gebruikt:D[/offtopic]


    @Frenzo, erg goed van je om mensen een kans te geven;).


    M.V.G AZ

  • Citaat

    Als je zelf creatief genoeg bent zou je ook veel eerder een andere layout kunnen maken. Ik zeg ook niet dat het niet aardig is je layout te delen met anderen, maar ik zeg gewoon dat Frenzo nog veel moet oefenen, wil hij echt een goede designer worden.



    jonge jij moet gewoon niet zo zeuren ;) hij maakt layout ziet er top uit :)mooi strak ;) k heb meer dingen van hem gezien en geloof me hij kan goede layouts maken ;) en als je alleen maar comentaar heb ga dan buiten spelen ofzo ;)

  • Citaat

    Als je zelf creatief genoeg bent zou je ook veel eerder een andere layout kunnen maken. Ik zeg ook niet dat het niet aardig is je layout te delen met anderen, maar ik zeg gewoon dat Frenzo nog veel moet oefenen, wil hij echt een goede designer worden.


    Ik laat je op msn wel layouts zien;)

  • frenzo nice layout kerel :P


    de mensen moeten niet zeuren
    ik ben tevreden met de outgame layout die ik van jou heb
    helemaal nice topie gozer ga zo door

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.09 22:02:35:
    erg nice frenzo
    laat ze maar zeuren :P

  • Ik zou hem downloaden en alles wegdoen!
    Alleen de zwarte background kan nog wel handig zijn maar is het downloaden niet waard...


    Dat je dit eigenlijk een layout kan noemen mag iemand me uitleggen...


    Ik zou gewoon opnieuwe beginnnen mensen, je moet de layout toch nog zelf laten basen etc...


    Dan kan je beter meteen een nice layout nemen, en deze zal misschien niet uniek worden :p

  • @Game-Projects


    Ik ben het volledig met je eens, dit kun je totaal geen volwaardige layout noemen of van maken,


    @Frenzo


    Erg leuk dat je een layout hebt gemaakt, maar probeer de volgende keer eerst 'goede' tutorials te gebruiken, als ik met deze layout verder zou moeten, zou ik eigenlijk niet weten wat ik er mee aan zou moeten.
    Hopelijk doe je hier iets mee, en de volgende keer laat je hopelijk een mooie layout zien ;) Veel succes!


    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

  • Citaat

    Even voor de duidelijkheid, commentaar geven mag, maar doe dit altijd op een opbouwende manier.
    Probeer de persoon in kwestie te helpen met het verbeteren van zijn skills.
    Het is niet de bedoeling dat je iets gewoon afbreekt zonder ook maar enige opbouwende kritiek te geven.

    je hebt volledig gelijk Woutr, respect man

  • Citaat


    Nieuwkomers :p
    In elke topic wordt wel commentaar gegeven, en zeker in Banditi topics (door mij dan:p)...


    ik volg dit forum al vanaf v2 dus ben denk ik geen nieuwkomer:P pm me anders, dalijk word t als offtopic gezien.

  • Ik kan wel designen, alleen heb gewoon niet genoeg inspiratie, als de layout van mij en Jesse klaar is laat ik hem wel zien.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!