• Sommigen zeggen dat de iPhone beter is dan de Android smartphone. Sommigen vinden het Android-systeem handiger én beter dan die v/d iPhone.

Wat is nu waar?

Houdt dit topic netjes natuurlijk.

Ik vind de Android beter dan de iPhone, niet door de prijsklasse maar ook in het algemeen. Er zijn ook veel app's beschikbaar in de Android Market.
    Ik heb het gevoel dat iPhone users gaan zeggen: 'ja, maar iPhone heeft Siri', maar Android heeft Iris alpha, de Androidversie van Siri.

Who will win this 'war'?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb zelf een iPhone 4S

Kan niet heel veel zeggen, alleen wat ik weet is.
    Dat android op sommigen toestellen vaak blijft haaken, en bevat veel spyware. apple heeft dat dan weer niet, apple iphone is ook heel makkelijk te gebruiken vergeleken met het android systeem.

Prijs verschilt wel, ondanks dat is android wel meer open en kun je er veel meer mee, je hebt beiden voordelen en nadelen als ik jou was zou ik gewoon kiezen wat jou het uiteindelijk meest bevalt :P

• Nee het moet er maar net tussen zitten, maarja uiterlijk vind ik toch iPhone leuker vindt strakker design altijd mooier :P

Android hapert ook niet overal je moet het maar net hebben. (sommigen toestellen) zelfde geldt voor spyware

• Ik denk niet dat die twee op dit vlak te vergelijken zijn.
    Android is opzich enkel het besturingssysteem en als je over Iphone spreekt, dan spreek je echt over de telefoon zelf (zowel de hardware als de software). De hardware van een android smartphone is altijd anders, dus ik vindt de discussie "android/iphone" niet helemaal juist.

Beter zou zijn als je Iphone zou vergelijken met bv een Samsung galaxy S

• Vanaf de 1e dag al Galaxy S en elke dag lijkt weer als de eerste dag dat ik hem heb hij blijft fijn werken en ik ben erg trots op Android.

Enkel zoek ik iemand die mij kan helpen naar Android 4.0 met Root ofzo aangezien Samsung niet gaat update ernaar.
    Android/Google is goed het is HTC/Sony/LG/Samsung die kwa update`s veel te langzaam zijn. :cheer:

• iOS veel stabieler dan Android, volwassener dan Android, meer klasse dan Android,..

Ik heb geen ervaring in Android zelf maar als een Apple fan gaat mijn voorkeur uit naar iOS.

De iPhone was revolutionair, de Samsung Galaxy gewoon een kopie.
    De developers bij Apple zijn ook veel getalenteerder dan die van Google
    (in de sector Operating systems uiteraard)

• Ik denk dat je dit moeilijk kan vergelijken, want het gaat over de mening van iemand. De een vind dat lekker werken en de andere weer iets anders.

Zelf vind ik iOS zijn, lekker stabiel, snel en overzichtelijk.
    Al moet ik dan wel zeggen dat ik niet reuze veel ervaring heb met Android.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!