Hey,
Heeft iemand misschien de denktank optie zoals bij banditi, of weet iemand hoe je die maakt?
Alvast bedankt.
MVG,
Snep12
Hey,
Heeft iemand misschien de denktank optie zoals bij banditi, of weet iemand hoe je die maakt?
Alvast bedankt.
MVG,
Snep12
Beste,
Je kan de DenkTAnk optie ook bij de banditi source eruit halen..
En dan in je eigen script plaatsen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Maar hij zit niet in banditi source (die hebt ik namelijk zelf) maar ik bedoel zoon denktank optie als de echte banditi.nl heeft.
Heb je al op google gezocht etc.?
En anders raad ik je aan er 1 te laten ontwerpen. Mensen hier doen het bijna voor niks
denktank is niet zo heel moeilijk te maken heb ik binnen een half uurtje gedaan. zal vanavond weleens kijken en dan even op CP zetten.
gr,
stan
PS je bedoelt toch gewoon een forum voor alleen door jou gekozen mensen (de danktankers)
Citaatdenktank is niet zo heel moeilijk te maken heb ik binnen een half uurtje gedaan. zal vanavond weleens kijken en dan even op CP zetten.
gr,
stan
PS je bedoelt toch gewoon een forum voor alleen door jou gekozen mensen (de danktankers)
Ja dat bedoel ik, als het kan misschien ook nog een kleur op het forum en opties dat ze het tips en ideeën forum kunnen opruimen.
Maar als eerste instantie is een forum voor alleen denktankers genoeg.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.09 10:29:12:
stan hebt u deze optie nog geprobeerd te maken of niet?
Ik vraag het nog wel is op MSN aan je frenzo.
Als niemand meer iets wil zeggen dan kan voor mijn part dit topic gesloten worden.
ik zei toch dat je het aan frenzo moest vragen 8-|
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!