• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • iMootje nooit geen last van. En ja ze schrappen een hoop diensten en gaan zich de komende tijd richten op hun grote sites zoals de zoekmachine en youtube. En dan vooral daar op kind veiligheid. Maar dat gaan een hoop bedrijven doen de komende tijd.

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• ik vind dat allemaal geweldig!!

Google schrapt de projecten die niet goed werken of ze herbeginnen vanaf 0 (zoals Google+ voordien hebben ze Orkut, Buzz, ... gehad)

Ze proberen nu ook al hun verschillende samen/in connectie te brengen en dit via Google+. Wat in de toekomst veel makelijker zal zijn voor google en de gebruikers ervan!

• Google vind ik één van de betere IT bedrijven. Ze maken misschien wel veel winst en hebben een grote winstmarge. Maar ze leveren ook goeie betrouwbare diensten. Veelal gratis.

Zoekmachine, afbeeldingen, Youtube, Android, Chrome (OS & browser), etc etc...

Nieuwe stijl is wennen. Vind het leuk, maar vind het niet "DE" layout.

• Typisch Google's stijl, vond ook dat YT wel eens een make-over mocht krijgen, ik vindt wel spijtig dat de abonnementen feed wat aan de smalle kant is deze mochten ze van mij wel iets groter maken. Vind de like en dislike buttons weer minder, de vorige waren leuker.

• De nieuwe Gmail vind ik vreselijk, ze hebben super grote titel boxen voor mail berichten.
    Wordt super lastig om snel een groot overzicht te houden van je mails.
    Precies alsof ik blind ben.

Verder vind ik hun kleuren combinaties nu niet echt geweldig...

Dat ze slechte diensten schrappen snap ik wel, maar soms overdrijven ze. Zoals die tool om in 3D te tekenen van hun vond ik super handig... Waren ver voor op de markt.

Orkut en buzz moesten weg, dat was logisch.

Verder vind ik meer en meer dat Google slechte resultaten geeft.
    Als je het niet op pagina 1 vindt, moet je andere zoekwoorden gebruiken, want dan vind je het zeker niet meer.
    Kwaliteit pagina 2 is altijd super slecht.
    Verder corrigeren ze me te hard, ze tonen mij dingen die ik niet zoek...
    Stoor me vreselijk hard aan de nieuwe algorithmes die ze gebruiken bij het zoeken.
    Soms zoek ik juist zeer specifieke dingen, zoals hoe bepaalde server settings in te stellen en dan vind je dat niet meer.
    Krijg je alleen server verkoop sites etc :s

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!