• Hey mensen.
    Ik ben bezig met een script aan het maken dat je uren kan invullen en dat het verstuurt wordt naar de Administratie.
    Alleen een tabel verzenden in een Mail lukt allemaal
    Maar wil het wat netter maken en een PDF maken en die sturen via mail.
    Code:

Alleen ik krijg en geen PDF te zien en mail verstuurt niet?
    iemand idee hoe het precies werkt ik gebruik FPDF

• Heb je de PDF extensie van PHP ingeschakeld?
    Ik weet niet of er native functies voor PDF generatie besaan, maar ik denk het niet, aangezien het net zoiets is als GD, My/Postgres -SQL, PDO etc, waar allemaal aparte extensies voor zijn omdat het toegevoegde functionaliteit is aan wat PHP van zichzelf kan.
    PHP zonder extensies zou een kale boel worden.

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

• heb een paar aanpassingen enz op aanraden van iemand op msn.
    nieuwe code:

• Heb je dat van mij nou al geprobeerd of niet?

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

• PHP.ini, als het goed is staat iets met PDF uitgecommentarieerd. Ook kun je op Google kijken wat je daar kunt vinden over PHP extensies die PDF documenten kunnen genereren.
    Ik kan me nog wel herinneren dat je in een .NET site een aparte DLL daarvoor nodig had en dat vind ik zelf ook wel vrij logisch.

Edit: check dit: http://php.net/manual/en/book.pdf.php

• Yup. Of je laat je PDF's genereren door een externe server.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!