Hallo cp!
Zou iemand me informatie kunnen geven uitleg/handleiding wat dan ook over het beheren van een server, hoe het eruit ziet, welke je me zou aanraden (voor een eigen webhosting 'prive') en daarnaast gewoon voor file dump en private server erop hosten ofsow..) zodat ik alles zelf kan beheren , alles van mij is, geen ruimte limiet waarna ik gesuspended wordt enzo???
ik heb nog nooit een server gehad maar ik heb wel interrese, zou ik gewoon een thuisserver kunnen kopen, aansluiten en dan? is het net zoon soort installatie ofsow als m'n pc? hoe kan ik dan bevoorbeeld domeinen voor mezelf regelen?
ik wil graag zoveeeeel mogelijk informatie over servers die jullie me kunnen geven om ooit te kunnen starten met een eigen servertje, waar ik m'n prive dingetjes op kan laten draaien (24/7) natuurlijk
aub geen reacties zoals, te jong, te weinig ervaring, ga googlen.. ik vraag het aan jullie en als je me wilt helpen doe dat dan zonder enige gezeur waar ik niks aan heb.(xD) Als je mij iets zou willen vragen, kan dat via 'pm' ookal zie ik geen reden waarom er vragen voor mij zijn haha:p
Met Vriendelijke Groet.
[offtopic]p.s. ik heb er nog nooit mee gewerkt, nog nooit gezien enkel over gehoord en ik heb er interrese in, alleen het probleem is dat ik niet weet hoe alles in zn werk gaat, wat het allemaal kan, wat het doet, hoe het moet etc. ook geen interrese in uitleg over kvk en zoiets dergelijks sinds ik dat all weet als je een eigen webhosting begint xD[/offtopic]