Hallo,
Ik zou graag weten of iemand geïnteresseerd is om mij te helpen slicen én css + html op te bouwen.
Het liefst gratis..
Via teamviewer
PS: Geen reacties zoals:
CitaatVoor niets komt de zon op..
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik zou graag weten of iemand geïnteresseerd is om mij te helpen slicen én css + html op te bouwen.
Het liefst gratis..
Via teamviewer
PS: Geen reacties zoals:
CitaatVoor niets komt de zon op..
Alvast bedankt!
Bumpje :s
slicen en scripten via teamviewer? kunt u een screenie laten zien van wat er gesliced moet worden (indien het groot, klein/veel of weinig werk is hehe) :p
Het is gewoon de layout die hier gratis werd vrijgegeven. Ik wil hierbij gewoon hulp, maar ook zodat ik daadwerkelijk iets doe.
Het gaat over deze layout: http://i55.tinypic.com/4u7876.png
Ik raadt je aan om F.Ajeti of Luc een 'pm' hierover te sturen, die gaan hem gratis slicen voor cp dusja.. dan vind ik dit een beetje onzinnig xD of weet je niet hoe je moet slicen, dan kan je netzo goed ja wat tutorials uitprobere? inplaats van all dat gedoe met teamviewer? :p M'n mening
Het is de bedoeling dat ik er iets uit leer, en niet gewoon over pak..
En ik leer niet veel uit tutorials, leer beter als ik het zie en zelf actief kan meedoen.
Citaat van JoyeriaHet is de bedoeling dat ik er iets uit leer, en niet gewoon over pak..
[offtopic]dit heb je al genoeg gedaan naar mijn idee.[/offtopic]
Binnenkort start Webbasing met een Slice/base cursus. Voor meer informatie kun je me een pm sturen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!