upload image fout

• Beste CP'ers,

Op dit moment ben ik bezig met een website enkel krijg ik tijdens het uploaden van een image een foutmelding te zien.

PHP
    *********.pngfunction.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /home/*********/domains/*********.nl/public_html/admin/modules/jqueryslider/controller.php on line 32

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpVT4ui4' to '/home/*********/domains/*********.nl/public_html/modules/jqueryslider/slides/*********.png' in /home/*********/domains/*********.nl/public_html/admin/modules/jqueryslider/controller.php on line 32

Fatal error: Using $this when not in object context in /home/*********/domains/*********.nl/public_html/admin/modules/jqueryslider/controller.php on line 36
    " />

Hij zegt in de 1e fout permission Denied, echter heb ik zowel met permissie 757 en 777 geprobeerd maar blijft er gewoon opstaan.

Dit is de lijn van admin/modules/jqueryslider/controller.php Lijn 32

PHP
    : $res = move_uploaded_file($_FILES['filename']['tmp_name'], WOJOLITE . "modules/jqueryslider/slides/" . $_FILES['filename']['name']);

Dit is de lijn van admin/modules/jqueryslider/controller.php Lijn 36

PHP
    : $this->msgError(MOD_JQ_FILE_ERR);

Wie zou mijn kunnen helpen met dit probleem op te lossen?

Alle hulp is welkom, alvast bedankt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!