upload image fout

• Beste CP'ers,

Op dit moment ben ik bezig met een website enkel krijg ik tijdens het uploaden van een image een foutmelding te zien.

PHP
    *********.pngfunction.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /home/*********/domains/*********.nl/public_html/admin/modules/jqueryslider/controller.php on line 32

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpVT4ui4' to '/home/*********/domains/*********.nl/public_html/modules/jqueryslider/slides/*********.png' in /home/*********/domains/*********.nl/public_html/admin/modules/jqueryslider/controller.php on line 32

Fatal error: Using $this when not in object context in /home/*********/domains/*********.nl/public_html/admin/modules/jqueryslider/controller.php on line 36
    " />

Hij zegt in de 1e fout permission Denied, echter heb ik zowel met permissie 757 en 777 geprobeerd maar blijft er gewoon opstaan.

Dit is de lijn van admin/modules/jqueryslider/controller.php Lijn 32

PHP
    : $res = move_uploaded_file($_FILES['filename']['tmp_name'], WOJOLITE . "modules/jqueryslider/slides/" . $_FILES['filename']['name']);

Dit is de lijn van admin/modules/jqueryslider/controller.php Lijn 36

PHP
    : $this->msgError(MOD_JQ_FILE_ERR);

Wie zou mijn kunnen helpen met dit probleem op te lossen?

Alle hulp is welkom, alvast bedankt.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!