Hallo,
Voor jullie een gratis maffia ontwerp incl psd.
Helaas haakte iMootje af op laatste moment omdat ik niet eerst de psd wou geven.
Rick
Hallo,
Voor jullie een gratis maffia ontwerp incl psd.
Helaas haakte iMootje af op laatste moment omdat ik niet eerst de psd wou geven.
Rick
Nice ik slice hem wel haha
Ik ga hem ook slicen, en dan vrijgevwen op cp.
[offtopic]Helaas was dit bij mij ook het geval voor een psd en heb ik gezegt dat ik geen tijd meer had. (heb ik ook niet meer)[/offtopic]
Verder leuk dat je hem vrijgeeft want je had het ook kunnen verkopen:cheer:
Tenminste nog leden die andere willen helpen:P
Zoo, 2 mensen zijn aan het werk. Luc of Ajeti wil je hem bij downloads zetten en het hier effe melden? Zou fijn zijn iedereen voor iedereen.
TS; leuk dat je hem deeld:cheer:
Alsjeblieft !:cheer:
ik heb ook nog wel 1 die ik vrij geef
Gofie, pm rickown. Misschien kunnen jullie het in 1 topic zetten:$?
Citaat van iSilverStarGofie, pm rickown. Misschien kunnen jullie het in 1 topic zetten:$?
Goed plan!
Ze gaan je bedreigen als je vrijgeeft ofzo haha(xD)
Nee hoor, nog geen bedreiging gehad. Nu genoeg over die bedreigingen. Rick ik vindt het top dat je hem vrijgeeft, je had hem ook kunnen verkopen.
Luc heeft geen vakantie, maar werkt gewoon fulltime in zijn vakantie. Dus nee het slicen heb ik nog geen tijd voor gehad om het geheel af te werken. Kan nog gerust week duren, aangezien ik het vrijwillig doe en er niet voor betaald krijg. Heft voor mij dus weinig prioriteit, werk fulltime en moet 's avonds nog veel school opdrachten maken. Tussen door slice ik hem.
Kyken als ik iemand kan regelen die hem wilt slice.
Maar het kan zijn dag ik een klein bedrag vraag omdat ik ervoor betaal!
Citaat van iSilverStarKyken als ik iemand kan regelen die hem wilt slice.
Maar het kan zijn dag ik een klein bedrag vraag omdat ik ervoor betaal!
Niet zo slim toch? Want er zijn 2 leden hem aan het slicen GRATIS?
Ajeti lukt het niet. En Luc heeft geen tijd, duurt een weekje.
Als ik hem nu zou kunnen laten slice en binnen een uurtje af is
Op een paar kleine dingen na zoals de kogels en het inlog schermpje werkt nu alles. Dus hoop het inlog scherm nog te kunnen verbeteren, en de kogels erin te krijgen. Verder is hij ready.
Als hij af is, ben gisteren na het werk half uur thuisgeweest en toen weer meteen weg voor nog meer afspraken. Was pas om 00.00 uur thuis, en dan heb ik echt geen zin om mijn pc nog aan te zetten. Wees blij dat ik dit wil doen voor CP.
[offtopic]
Ben nu ook weer gewoon aan het werk vanaf half 9
tot 5, dan naar huis en school opdrachten maken en dar tussendoor het proberen af te maken.
[/offtopic]
Citaat van LucAls hij af is, ben gisteren na het werk half uur thuisgeweest en toen weer meteen weg voor nog meer afspraken. Was pas om 00.00 uur thuis, en dan heb ik echt geen zin om mijn pc nog aan te zetten. Wees blij dat ik dit wil doen voor CP.
[offtopic]
Ben nu ook weer gewoon aan het werk vanaf half 9
tot 5, dan naar huis en school opdrachten maken en dar tussendoor het proberen af te maken.
[/offtopic]
Doe maar lekker rustig, het is gratis, ze mogen al blij zijn dat er iemand aan bezig is. Verder vind ik het top dat je het tussendoor zo volhoud.
Zoals ze zeggen; geduld is een schone zaak.
Tevens voor hen die het willen de vraag:
- Wil je dat het goed gebeurd? Of snel en slecht?
[offtopic]Laat school er nooit onder lijden! 8-|, haha, nee dit is gewoon mijn mening. Toppie![/offtopic]
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!