• Beste cp ik heb weer een vraag ik heb een account bij dot.tk.
    En ik wil me domain configreren naar bekkers.tk dat werkt. Alleen als ik de dns invoer van xlwebs.nl server1.xlwebs.nl <--- dan krijg ik een hele andere site als ik bekkers.tk probeer.


    Weet iemand hoe dot.tk werkt of weet iemand een soort gelijke service (gratis het liefst).



    binkkie

  • Ja.. daar ben ik nu ook achter gekomen.


    Ligt het aan me host ?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.11 09:01:53:
    Edit :


    ik ga nu proberen wat er gebeurt als ik het via 000webhost doe.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.11 09:19:24:
    Nope werkt ook niet krijg dezelfde pagina

  • goh die link die je aangeeft is totaal fout (xD)
    kom er zelf maar eens achter wat je weblink is en stop die erin.. inplaats van deze dns troep :P dat zou ik handmatig zelfs nog nie kunnen vinden :p


    xlwebs is een hosting bedrijf neem ik aan.. ziet er niet proffesional uit maarjaa daarvoor staat een subdomein (server1) en die bestaat niet eens.. als je website werkt koppieer gewoon die link en gebruik die in .tk (hoelang die ook is)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • server 1 kan van iedereen zijn :P tenzij hij de hosting beheerd

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • okey maarja alsnog het is toch niet zo moeilijk om je webadress of ip address van je website in tk te zetten of kan je het gwn niet vinden.. tja dan maar wat geld uitgeven aan proffesionelere domeinen :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • [offtopic]

    Citaat

    Xlwebs.nl is in grote onderhoud. Alles wordt opnieuw ingericht en bijgewerkt. Wij zijn vanaf 20 juli weer helemaal up-to-date.


    20 juli is toch al lang geweest of bedoelen ze 20 juli 2012 :P[/offtopic]


    Als je slim bent ga je gewoon naar: http://www.nbhosting.nl/gratis-webhosting.html


    Is gratis pakket met directadmin.


    je .tk laten doorlinken naar hun nameservers en in je directadmin je .tk domein zetten.


    En wil je echt geen gezeur hebben met problemen, neem dan gewoon betaalde webhosting en een betaald domein. ben je misschien 30 á 40 euro kwijt maar heb je wel kwaliteit.:cheer:


  • Of je kwaliteit hebt hangt maar net van je hosting en registrar af...

  • ik betaal meestal 80 euro + voor hosting en domein van 7,5gb schrijfruimte en 100gb dataverkeer.. das toch wel redelijk? :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!