Hoe zit het nou?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Willen, kun je niet gewoon even een whois doen? Ik weet niet waarom ik dat nummer moet geven eigenlijk... Straks gaan ze daar ook nog moeilijk over doen xD

  • Citaat

    Ik probeerde net OTG tebellen in iedergeval de eigenaar van OTG maar deze persoon heeft zijn telefoon uitgeschakeld.


    Dat is een bekende kwestie zijn er problemen dan zijn de telefoons uit.
    Dus contact met de eigenaar is bijna niet mogelijk, of je moet geluk hebben dat 1x die telefoon aan staat.

  • Citaat

    Ik vindt het dan ook slordig wat jullie nu doen tevens ondernemen jullie nu pas acties nadat ruim 165 sources online staan waarom niet gelijk dat de source werdt vrijgegeven of is dit omdat jullie financiele plaatje slecht gaat lopen door de recessie.


    Er zijn hier dus mensen die denken dat alles door de recessie komt en dat ieder bedrijf er last van heeft... Kom hier niet aanlopen met dingen waar je geen verstand van hebt.


    Citaat

    Even in economische termen:
    1) Banditi was een monopolie, enigste en unieke game en verder doen ze er niets van updates ofzo...
    2) Mensen komen aan hun source en gaan aan het scripten, en aangezien de originele Banditi geen update's meer doet worden ze beter... Dan komt er dus concurrentie voor Banditi
    3) De concurrentie wordt beter dan de originele Banditi (die monopolie was) en mensen gaan overlopen naar de betere...


    Toevallig net economie les gehad ja? Banditi had geen monopolie positie, ten eerste zijn er meer online spellen, dan zijn er ook nog eens meer andere computer en spelcomputer spellen, en dan zijn er nog eens andere dingen waar je je vrijetijd in kunt steken. Ja, dat kun je allemaal zien als concurrentie!


    Heel erg jammer dat hier zo overdreven veel mensen zijn die van alles uit hun nek lopen te lullen zonder ergens verstand van te hebben. Dit soort topic's kunnen helaas bijna niet op CP gevoerd worden.

  • Killing ik geloof best dat otg het gemaakt heeft, maar waar blijven zijn bewijzen zwart op wit? niemand heeft nog mail ontvangen en/of nuttige informatie gehad, otg komt hier binnenlopen en dreigen met juridische stappen, dit doet me beetje denken aan cp versie 1 en 2 toen pyro nog zat te zeiken over vendetta;)

  • Citaat

    Even in economische termen:
    1) Banditi was een monopolie, enigste en unieke game en verder doen ze er niets van updates ofzo...
    2) Mensen komen aan hun source en gaan aan het scripten, en aangezien de originele Banditi geen update's meer doet worden ze beter... Dan komt er dus concurrentie voor Banditi
    3) De concurrentie wordt beter dan de originele Banditi (die monopolie was) en mensen gaan overlopen naar de betere...


    Toevallig net economie les gehad ja? Banditi had geen monopolie positie, ten eerste zijn er meer online spellen, dan zijn er ook nog eens meer andere computer en spelcomputer spellen, en dan zijn er nog eens andere dingen waar je je vrijetijd in kunt steken. Ja, dat kun je allemaal zien als concurrentie!


    Heel erg jammer dat hier zo overdreven veel mensen zijn die van alles uit hun nek lopen te lullen zonder ergens verstand van te hebben. Dit soort topic's kunnen helaas bijna niet op CP gevoerd worden.[/quote]


    Dus jij beweert dat elke criminalgame hetzelfde is, en dat elke computergame gelijk is aan de andere? Lekker ben jij he slimkop 8-) ...


    In ieder geval heeft het wel wat met elkaar te maken!

  • Citaat

    Dus jij beweert dat elke criminalgame hetzelfde is, en dat elke computergame gelijk is aan de andere? Lekker ben jij he slimkop ...


    In ieder geval heeft het wel wat met elkaar te maken!


    Beter opletten in de economie les... Producten hoeven niet hetzelfde te zijn om met elkaar te concurreren. Ze moeten hetzelfde doel hebben, in het geval van criminals dus mensen vermaken met het spelen van een spelletje. Appelsap en Sinaasappelsap concurreren feitelijk ook met elkaar: Als er een pak sinaasappelsap van 10 euro en een pak appelsap van 50 cent langs elkaar staan, koopt bijna iedereen de appelsap omdat dat goedkoper is: Concurrentie


    Zal nog eens herhalen dat het jammer is dat er teveel mensen zijn die hier maar wat uit hun nek lullen zonder er verstand van te hebben.

  • one two gaming is gewoon iemand zoals os die een banditi heeft, die niet zo goed loopt en zich komt voordoen;) als de zogenaamde echte otg, hij heeft geen enkel bewijs dat hij van otg is e.d en killing ik snap voor 100% wat jij bedoelt:D

  • Citaat

    Onetwo gaming B.V. is van I-med, degene die begonnen zijn met Banditi. Het is goed mogelijk dat mensen daar telefoontjes van krijgen dat zij auteursrechtelijk beschermde dingen van I-med / Onetwo gaming op de website hebben staan, en die eraf moeten halen. Het gaat in dat geval niet om het server-side gedeelte. Het gaat om de layout, plaatjes en naam van Banditi.


    Ik heb ook al vaak genoeg aangeraden de layout zo veel mogelijk te veranderen ;)


    En da layout van Banditi is dat nog niet eens mooi ook ...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!