Kappersite gezocht

• Hallo, CP!

Zijn er ook gratis kappersite sources online of iets dat voor dat soort dingen dus gebruikt kan worden? want namelijk mijn vader is kapper en ik wil graag een simpel mooi site voor hem online zetten.. waar hij dingen kan bijhouden en bv. nieuwe mensen kunnen laten reserveren zegmaar voor een knipbeurt.. en ik kan niks vinden hiervoor dus.. en anders tips zijn ook welkom :D
    (btw ik heb het hier nog niet met hem over gehad maar ik weet wel dat hij het wel zou willen, alleen ik ga het er ook nog niet over hebben omdat ik niet kan garanderen dat ik het voor hem online kan zetten nja voor hem zoon source kan regelen)

Met Vriendelijke Groet,

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Tip: maak een UNIEK layout, slice die, zet die om in html (laat die scripten of script zelf).
    Je zal die voor zo'n 250 euro kunnen klaar hebben ;)
    Als de website zo'n belangrijk item voor je vaders website is dan is dit een must! (Prijs kan oplopen naargelang wie het doet en het zal meestal -denk ik toch- het design zelf zijn ;) ).

• ja maar niet een heel ingewikkeld plannings systeem hoor gwn een simpel cms site bevoorbeeld.. waar mensen een datum kunnen pikken om te komen voor een knipbeurt en dat je dan via een admin panel ofsow het kan goedkeuren etc.. en zou ook handig zijn om de administratieve gedeelte simpel erin te kunnen oplossen sinds mijn vader er een accountant voor heeft die alles netjes in excel doet met berekeningen maar zn website zou hem daarmee ook kunnen helpen xD iemand die ze kent? zulke sources..

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Je zou wordpress kunnen gebruiken, maar die heeft niet zo'n plan functie. Dus of er moet een extensie beschikbaar zijn of je zult zelf of iemand in moeten huren. Uurtarief van een programmeur is ongeveer 20? per uur. Scholieren werken meestal per opdracht en dan ben je voor ongeveer 40-60% goedkoper uit.

• Citaat van L.Groot

Je zou wordpress kunnen gebruiken, maar die heeft niet zo'n plan functie.

wordpress is toch zoon blog website.. net als blogger en tumblr , flickr etc etc..

wat heeft dat met zulke zaken 'die ik heb benoemd' te maken? :P zoals dingen bijhouden bv..

en ik heb geen budget om dingen te laten maken.. dus ik zoek naar een source om hiervoor te gebruiken en zelf beetje te editte maar niet echt volledig nieuwe dingen maken want dat kan ik nog niet goed.. maar layout zou ik wel kunnen maken maar dan heb ik eerst een source nodig^^

O o
    /||\
    /¯\

• oh sorry kliet me misleiden met het eerste wat ik zag mja;
    WordPress is web software you can use to create a beautiful website or blog.
    voor degene die wordpress all eens heeft geprobeert.. hoe zal dit mij kunnen helpen en is dit net zo iets als (je dat kent) webs.com ? want ik moet wel gewoon een source hebben en die op een eigen hosting en domein zetten :P (webs.com kan je ook contents met wat tekst aanmaken enzo en widgets toevoege.. maar das niet het gene wat ik zoek) kent iemand een cms source die wat functies heeft dat my zou kunnen helpen ofsow? :P

O o
    /||\
    /¯\

• zou ik eventueel dan die contact als planner kunnen gebruiken ofsow.. en watvoor admin panel zit erachter :O niet dat ik dit persee ga nemen.. gwn wat vraagjes vooraf^^ want als ik niks goeds kan krijgen dan hoeft het voor my ook niet :p

O o
    /||\
    /¯\

• Misschien kan je het met Weebly doen, daarmee kan je eigen contact formulieren, video's etc. toevoegen. Dus je kan er vast wel iets van maken.. En je website kan je dan op je eigen host zetten door een back-up te maken (wat overigens via één simpel klikje kan op de Weebly-website).

Ik hoop dat het wat is. ;)

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!