Bij de vendetta source heb je een loterij en eerpunten systeem.
Weet iemand hoe deze actief kunnen worden? En waar je de tijd/datum kun aangeven?
Bij de vendetta source heb je een loterij en eerpunten systeem.
Weet iemand hoe deze actief kunnen worden? En waar je de tijd/datum kun aangeven?
Database denk ik
dat zou best kunnen. Maar dan gaat het handmatig. Want wanneer het zover is om de loterij te starten. Moet ik opnieuw inloggen om de nieuwe datum bekend te maken.
Ik wil graag een actie hebben dat hij het wekelijks of dagelijks uitvoerd.
cronjobje... zo heb ik ook een loterij lopen
op een vendetta source? Zou je me willen uitleggen hoe? Want volgens mij moet ik dan nog een cronjob.php bestandje scrijven ofzo?
Sorry ken de source niet maar neem aan dat er ook cronjobs lopen, ken niet anders...
Maar goed, bij mij werkt het gewoon zo..
Je koopt een lot, slaat het op in de database wie het gekocht heeft.
Om de week, draait er een cronjob met het script dat ie een trekking moet doen en winnaars krijgen hun prijs...
Das alles...
Gaat inderdaad via een Cron Code. Die staat in het Config script. Waarschijnlijk onderaan. (Note: niet elke versie heeft die code onderaan staan!)
In je database staat bij cron of crons ook een aantal namen. waaronder ook Loterij. daar word normaal de actie uitgevoerd. Maar ik weet helaas niet meer precies hoe het werkt.
Hoop dat dit je iets verder kan helpen..
in middels erachter gekomen dat inderdaad het cron.php bestandje niet bestaat. Vriend van me gaat hem schrijven.
Bedankt voor de hulp!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!