Posts by Bobjepapa

    dat zou best kunnen. Maar dan gaat het handmatig. Want wanneer het zover is om de loterij te starten. Moet ik opnieuw inloggen om de nieuwe datum bekend te maken.


    Ik wil graag een actie hebben dat hij het wekelijks of dagelijks uitvoerd.

    Joyeria bedankt voor je hulp! Alleen de cronjobs nog :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.09.11 22:12:06:
    schijnbaar werkt het anders.. niet met cronjobs.
    De vraag:


    hoe maak ik de loterij werkend? dat de loterij elke week of misschien elke dag gewoon op een vast moment afgaat?


    hetzelfde voor de eerpunten.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.09.11 23:05:39:
    sluit dit topic maar. Ik maak wel een nieuwe aan voor de loterij en eerpunten acties. Dat maakt het wat overzichtelijker.

    Voor de vendetta source heb ik cronjobs aangemaakt voor de loterij en voor eerpunten.
    Maar toch werkt het niet helemaal. De timers ingame blijven gewoon staan ( 02-09-11 ). Iemand een idee wat ik nog moet doen?


    Een kleintje dan.. autos kun je niet transporteren als die auto niet in jou stad aanwezig zijn. Daar wil ik vanaf, autos moeten altijd kunnen worden getransporteerd. Iemand een idee waar dat te veranderen?



    Iemand zin/tijd om het voor mij uit te zoeken? Ik heb het opgegeven hehe.

    bij level 300 zei de status al dat ik webmaster ben. Maar inderdaad level 1000 geeft mij geen gelimiteerde mogelijkheden meer.


    Wederom bedankt allemaal voor de hulp!!

    in het script staat dat level dat level 300 webmaster is en er geen hogere functie is. Toch heb ik niet alle rechten.


    Kzal vanavond nog even level 1000 proberen, misschien dat dat het is.

    ik wil je best vragen hoe dat moet. Maar ik ben er nu achter. De donateur is een Don van een familie....... En in het script staat dat een don geen donateur kan zijn.


    Welk stuk moet ik daarvoor aanpassen of weghalen ?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.11 23:20:08:
    ik heb:
    elseif($don->status != 0){echo"Deze donatie code is te koop gesteld op de veiling.";}


    weggehaald en het werkt :P

    Zoals wel bekend heb ik dus een Vendetta game online. Om niet te spammen geef ik jullie de link lekker niet :P


    Hier het probleem. Er is een donateur geweest..... betaling werkte en ik kan stoppen met werken :P
    Echter, zijn status ingame is niet veranderd in Donateur, hoe kan dat?


    Hier is de inhoud van doneren.php:



    Heb gezocht en niet gevonden, misschien iemand anders?

    nice! Het werkte! Bedankt man!(h)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.11 21:17:00:
    250 is voor admin. 200 is voor hulp amdin.. en wat is dan de beheerder ?


    Heb het al .. 300 :) Webmaster!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.11 21:22:49:
    uhm.. zelfs de webmaster heeft nog niet eens alle rechten.. iemand nog een idee om alle rechten toe te kennen aan een account ?

    Heb op dit moment een Vendetta source online staan. Is aardig gelukt allemaal.


    Heb alleen wel een admin nodig hehe. Dus hoe maak ik een admin aan?


    Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen ?

    Haha, aj aj aj. Dat klinkt inderdaad als veel werk.
    Nou wil ik niet gelijk een luie donder zijn. Maar ik maak lange dagen op mn werk en heb ook nog eens 2 kinderen.


    Zijn er mensen die hem compleet kunnen leveren zonder dat er bugs in zitten?


    De layout aanpassen zie ik nog wel als leuk projectje, dus daar hoef je niets aan te doen.


    Mocht dit voor kenners al jullie ook veel moeite zijn ( ik heb echt geen idee ), geef me dan even een indicatie wat het me gaat kosten. Misschien valt er wat te regelen?




    PS: of moet ik dit topic nu verplaatsen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.08.11 06:10:32:
    Nou hier mag een slotje op hoor.


    Starohosting is bereid me te helpen en alles bugvrij te maken!

    gofie: Ik heb de database gegeven uiteraard als eerste ingevult :)


    @h4x0r666 en pekelterror: dat van de index.php heb ik meer gelezen. Ik zal hem wel even posten, misschien dat jullie er wat in zien.


    Hopelijk doe ik het op de juiste manier. Alvast heel erg bedankt voor jullie snelle reacties!


    ( Ik ben nu trouwens werken en pas rond 8 uur vanavond weer online )


    Jannick: Even in code-tags gezet, is wat fijner :)

    Halleuj,


    heb het Vendetta spel gedownload en zelf een poging gedaan deze te installeren :)
    Ik zit met een probleem, en wel het volgende:
    Wanneer ik de site bezoek komt er niet meer dan een witte pagina..
    Wel kan ik achter mijn url (bijvoorbeeld) register.php zetten. Daar krijg ik wel een beeld bij.


    De site is http://www.alphacod4clan.com


    Zou iemand misschien even willen kijken of het hem/haar te binnen schiet wat ik over het hoofd heb gezien? Alvast heel erg bedankt!


    Groet,