Hey, ik heb een aanbieding gezien van bb bold voor toestel 320.-. Nu wil ik die kopen en dan met vodafone een bb sim doen met 250mb internet..
Zouden jullie dat doen? Is 250mb genoeg als je thuis gwn wifi hebt?
Hey, ik heb een aanbieding gezien van bb bold voor toestel 320.-. Nu wil ik die kopen en dan met vodafone een bb sim doen met 250mb internet..
Zouden jullie dat doen? Is 250mb genoeg als je thuis gwn wifi hebt?
Met wifi gebruik je zelfs GEEN van je maandelijkse MB, met die MB kan je overal internet gebruiken, en dat is denk ik wel genoeg
althans voldoende voor dagelijks gebruik.
Dus dat is genoeg voor beetje msn en hyves en pingen?
En weet iemand of je online kan zien bik vodafone op hoeveel mb je zit?
Als je de apps heb (msn , hyves , twitter , facebook etc.) Gaat het niet van je MB's af. Enkel bij je 'Browser'.
Ik heb een abbonement bij vodafone. Je kan netjes inloggen & dan klikken 'Tegoed & Verbruik' dan zie je je.
Internet verbruikt (in een balk , Groen is hoeveel je nog hebt.)
En bij je 'Tegoed' (bellen, sms) zie je dat ook.
En je verbruik binnen je abbo. En buiten je abbo (0900 diensten etc.)
Ze sturen je sms'jes als je op bepaalde datalimieten zit.
Vriend van me krijgt een sms als hij 100, 150, 200 mb gebruikt heeft.
Daarnaast, moet je niet gaan internetten ermee, als je muziek ( wat al gauw 4 mb per liedje is ) of gaat youtuben, zit je er zo doorheen, maar als je gewoon chat, pingt enzovoort niks om zorgen over te maken, een whatsapp bericht kost bijvoorbeeld maar 0.0005 mb
Daarnaast, overal waar je het kan, gewoon wifi gebruiken, dan kan je even je filmpje opzoeken of app downloaden.
Daarnaast kan je gewoon prepaid gebruiken, dan moet je gewoon zorgen dat je beltegoed hebt, dan schrijft vodafone elke maand 12.50 beltegoed af voor je 250mb voor die maand.
( krijg je nog netjes sms over elke keer )
Oke bedankt! Maar als je de apps twitter en hyves hebt kpst het dan niks vqn je mb/s?
Bij mij in ieder geval niet En heb ook vodafone.
Hebben jullie in nederland niet een provider zoals wij Mobile Vikings hebben? 2GB gratis surfen als je voor 15 euro herlaad (+ 2000 smsen)
[offtopic]
http://www.mobilevikings.com[/offtopic]
Citaat van thexeroxHebben jullie in nederland niet een provider zoals wij Mobile Vikings hebben? 2GB gratis surfen als je voor 15 euro herlaad (+ 2000 smsen)
[offtopic]
http://www.mobilevikings.com[/offtopic]
Ik leef in Nederland en ik heb dat ook
Citaat van KureneAls je de apps heb (msn , hyves , twitter , facebook etc.) Gaat het niet van je MB's af. Enkel bij je 'Browser'.
Dat is niet juist, het gaat er ALTIJD af. Hoe het verkeer wordt gegenereerd maakt voor de logging van je dataverkeer niets uit. Het is dan ook verstandig om WiFi te gebruiken indien mogelijk (thuis, familie, school etc.)
Wat bedoel je? Het systeem van Vodafone is heel simpel, je betaalt per MB. Hoe dit MB gegenereerd is of wat hij bevat boeit hun helemaal niets. Uiteindelijk kunnen ze het met Deep Packet Inspection wel zien, maar dat passen ze niet (op deze manier) toe. Dat meten aan de hand van de Verbruik-tool werkt overigens niet, aangezien die niet live geupdate wordt.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!