Hosting
-
-
-
Welke: Op een Windows VPS(1GB ram)
Tevreden: 12/10 -
Ik heb een dedicated server, een VPS en een NAS (voor backups).
Alleen draaien op Linux, de eerste 2 op CentOS i.c.m. DirectAdmin en Custombuild en de laatste op Redhat. -
Kurene bedoelt volgens mij bij welke hosting bedrijven wij zitten?
Ik heb m'n hosting bij Hostingverhuur.com
Ben erg tevreden : 10/10. -
Dit bedoel ik inderdaad ! Bedankt SkyNet :cheer:
-
Ikzelf zit op dit moment met een reseller hosting bij versio, vps bij sz-hosting een dedicated server bij leaseweb.com en met shared bussiness hosting + sla bij ixlhosting.nl
-
Leaseweb (Colo, NL)
10/10Quonix (Colo, PA, USA)
9/10 -
Ik heb all mijn hostings bij versio..
Ben een beetje tevreden.. sinds ze steeds zeuren over mijn dataverkeer.. lol en voor een upgrade moet ik dan de volle prijs betalen wat ik dus echt niet ga doen dan.. en maandelijks kom je op een vreselijke bedrag (eindbedrag lol) mja kzit er nu dus nog aan vast dus ik blijf maar nog ff versio gebruiken: 7/10. (xD) -
Ik wil wel even duidelijk maken dat je niet je eigen bedrijf mag noemen, dit zal ik zien als reclame en reclame hoort boven in de website, niet via een topic reclame.
-
Ik zat eerder bij sz-hosting, heb nu eigen server, zit met domeinen bij versio en ga naar mijndomeinreseller:)
-
Je kan zodra je het account op mdr hebt aangemaakt een gratis push aanvragen voor de domeinen bij versio, moet je hun enkel mailen om de push verzoeken van die domeinen te accepteren ;).
-
Datahouse (eigen racks)
Draaiend op netwerk
AS16131 Netwerk:
1 Gbit AMS-IX
1 Gbit Tinet
2x 10 Gbit A2B internet -> AMS-ix, NL-ix, Tinet, Openpeering, Tata -
Datahouse, hele goede ervaringen mee in Spijkenisse!
-
-
Ik zit zelf met mijn servers ook in datahouse Alphen aan de rijn.
Hiervoor zat ik in Eweka in Amsterdam ook wel een goeie. -
Oh, je bedoeld het hosting bedrijf ;). Dan zit ik met alles bij Hostslim, enkel de NAS staat bij mij thuis. De servers van Hostslim staan ook in Datahouse Alphen a/d Rijn trouwens. En domeinen ook bij MDR.
-
Ik heb mijn servers nu in EvoSwitch te Haarlem staan. En binnen nu en een maand staan al mijn domeinen bij MijnDomeinReseller
-
Ik draai mijn eigen server
-
Citaat van jgdonleach
Ik heb mijn servers nu in EvoSwitch te Haarlem staan. En binnen nu en een maand staan al mijn domeinen bij MijnDomeinReseller
Zit je ook al in het nieuwe deel? Hoe zit je daar qua carrier's eigenlijk? Hoorde een jaar of twee geleden veel klachten over de grote aanwezigheid van Leaseweb, maar dat is al wel weer een tijdje geleden... -
Zit er fijn, kom er zelf bijna nooit heb beheerder, ben er 2 keer geweest.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!