Vervanger voor project

• Beste,

Door het een en ander in mijn thuissituatie en door andere projecten ben ik niet meer in staat om een project te maken voor Willem.

Daarom zoek ik iemand die deze klus zou willen klaren. Het gaat om een klantensysteem voor een webhosting website, welke werkt met de DirectAdmin api. Je krijgt voor deze klus €170,-.

Wil je meer informatie hierover dan kun je contact opnemen met mij via PB. De kleinere vragen kun je ook in dit topic stellen.

Bij voorbaat erg veel dank!

• Het gaat om script werk. Het design is er al inclusief de slicing. De opties:

- Klanten registratie paneel (Voornaam*, Tussenvoegsel, Achternaam* Telefoonnummer* Geboortedatum* e-mailadres en alle andere belangrijke dingen.
    - Ip registratie bij aanmelding en bij bestelling (Verplicht van ict Recht)
    - Domeinregistratie (checken op actief of non actief, indien actief dan auth code invullen echter is dit niet bij alle domeinen verplicht.)
    - Webhosting registratie (zoals je aangaf via een da api) (Gelijk actief naar bestelling en betaling)
    - Domeinregistratie bij paypal en bij iDEAL en Wallie gelijk automatisch registreren, Let wel op dat die pas geregistreerd kan worden als de bestelling is afgehandeld, niet dat ze paypal aanklikken en dan de paypal site wegklikken en als nog domein registreert dat moet niet.
    - Bij overschrijving handmatig registreren.
    - Domein registraties via request form (moet je even zeggen wat je nodig zal hebben.)
    - Klanten moeten hun dingen kunnen pushen naar andere klanten binnen WJ Solutions.
    - VPS, Colocation, Webhosting en Resellers kunnen aanvragen.
    - Domeinen kunnen opzeggen in het klantenpaneel. (dit dan ook doorvoeren in ****** panel.
    - Indien mogelijk als klant de order door drukt een electronisch contract te laten tekenen en deze per email naar mijn toesturen.
    - 2 maanden voor einde datum van het contract een emailtje eruit sturen dat de klant kan opzeggen of niets doen en dat die verlengt.
    - Klanten moeten hun saldo kunnen opladen of gewoon per keer betalen.
    - Nameservers kunnen wijzigen (via request form ******)

Adminpanel:
    - Inloggen op admin basis (Niet via htacces)
    - Klanten aanmaken, bewerken, schorsen
    - Order statussen wijzigen (openstaand, Betaald, Herinnering, Aanmaning, Incasso, betaalafspraak)
    - Automatische facturering
    - Bestellingen wijzigen en kunnen annuleren.
    - Domeinen kunnen opzeggen, wijzigen, verwijderen.
    - Klantnummers op jaartal dus bijv 2011-003 En facturen met min 4 cijfers
    - Facturen kunnen uitprinten ivm boekhouding
    - Nieuwsbrief beheer (klanten moeten zich kunnen afmelden en aanmelden)
    - Contracten ook kunnen inzien die klanten hebben getekend.
    - Producten kunnen wijzigen verwijderen etc.

Ik gok dat een pro scripter dit wel binnen 10 uur kan klaren. Een gemiddelde in 20 uur, dat is dus ?17,- of ?8,50 per uur (a.d.h.v. hoe hard je werkt).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!