Gezocht!

  • Beste mensen,


    Ik zoek een ervaren scripter die wel een beetje verstand heeft van zaken die over een banditi source gaan. Je mag admin zijn op onze website.


    de website is:


    http://www.convictions.nl


    ik zelf kan namelijk wel een beetje webdesigne, maar we hebben nog een goeie scripter nodig.


    Mvg Rutger, :)

  • Er zit inderdaad,een vergoeding aan gebonden.


    sorry voor de late reactie^o) maar wat de inkomsten betreft.
    die deel ik dan aan jullie, tevens moet je goed actief zijn op het forum en goed kunnen scripten, je mag over dingen bepalen wat er op de website gebeurd. en alles wat buiten de website gebeurd, je bent dus mede eigenaar!


    mvg Rutger

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 08:45:45:
    voeg me anders toe op msn:


    [email protected]

  • Kijk rutger, wanneer de scripter mede eigenaar wordt dien je zelf ook gelijke taken uit te voeren. Voor de hand liggend is natuurlijk dat jij je vaardigheden op het gebied van php bijspijkert want dan heb je nog iets om op terug te vallen als de scripter tijdelijk uit de running is. Aangezien je al aangaf dat jij een "beetje" kon webdesignen is het niet echt haalbaar voor een scripter om alle verantwoording van de site op zich te nemen lijkt me.


    Maar goed het zijn maar tips.

  • Ja, Bedankt Niels


    Ik zal gelijk uitleggen wat voor verstand ik heb in php.
    Alle dingen die nu in de website staan, de update's van de banditi source heb ik uit eigen hand gedaan, wel een paar van deze website's geplukt. Maar ik kan wel een paar update's uitvoeren. Het is niet zo Dat ik echt Noppes snap van php.


    Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geinformeerd.


    Mvg Rutger 8-|

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 19:18:26:
    Dus heeft iemand zin om admin, te worden bij mijn site, met een leuke vergoeding! Stuur me dan maar een berichtje!:D


    Greetz, Rutger

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!