MyClanWebsite

• Promoten kan je het best op het spel zelf, als je connecties krijgt met clan eigenaren kan je ze overhalen :P

• Joker, ik zie alleen dat je templates gebruikt van clantemplates.com
    Niet verstandig om zelf templates te creëren?

Maar ik denk dat er veel mensen zijn die clantemplates gebruiken, maar dan moet ik ook zeggen dat er ook al heel veel website's zijn die clantemplates verkopen of downloadbaar maken..

Maar je zal inderdaad goed moeten promoten om je site draaiende te krijgen, begin hierbij bij banner rotatie site's kost wat, maar daar krijg je de meeste leden mee...

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

• Hey, ik vind je site wel gaar.
    Ik denk als je kleine clans laten komen en die kunnen bijvoorbeeld eigen domein (.tk) erop doen (Nameservers etc) dat er dan ook grotere clans zullen komen. Dat je bijvoorbeeld een template shop kunt beginnen met premium templates en ook meerdere opties kunt kopen.

• Citaat van giotjuh

Hey, ik vind je site wel gaar.
    Ik denk als je kleine clans laten komen en die kunnen bijvoorbeeld eigen domein (.tk) erop doen (Nameservers etc) dat er dan ook grotere clans zullen komen. Dat je bijvoorbeeld een template shop kunt beginnen met premium templates en ook meerdere opties kunt kopen.

Zoiets is inderdaad één van de mogelijkheden, mits we een beetje behoorlijke userbase hebben. Wat als voornaamste punt op de to-do list staat is een tournament-gedeelte. Dat clans zich kunnen opgeven voor kleine tournaments waar ze ook prijsjes mee kunnen verdienen.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!