Onderneming

• Misschien kan u heb nu ook al even plaatsen? Dan kunnen we de huidige status ook even beoordelen en eventueel een beetje bijsturen of tips geven.

• Dat je alles include? Als je ineens denkt dat je bijvoorbeeld ergens nog een kolom wil hebben, en je hebt al zo'n 50 pagina's dan is dat een hoop werk?

• Tips:

- header en logo laten ontwikkelen
    - favicon instellen
    - bij de zoekfuncties de GO weglaten en Zoek in de plaats zetten. Ook zou ik daar een standaardtekstinzetten zoals bv. "Zoekopdracht..."
    - als je bv. over ons hebt ingeklikt zou het misschien leuk zijn dat het oranje balkje verplaatst naar "over ons"
    - Bij het team is een fotootje van het team nooit verkeert
    - Een slider toevoegen aan site?
    - Succes verder.

• Met de header en logo + favicon ben ik bezig.
    De zoekfunctie werkt momenteel nog niet en ik ben aan het twijfelen of ik deze niet beter weglaat.
    Ook staat op het lijstje dat het oranje vakje zal verschuiven.
    Een foto van het team valt te regelen.

Wat bedoel je met een slider toevoegen aan de site?

• Als je al een aantal projecten achter de rug hebben. Kunnen jullie deze door middel van foto's/afbeeldingen tonen op de website in een slider.

Ik dacht aan een slider zoals op deze website.

orangedevdesign.nl

• Citaat van SkyNet

De website ziet er zo standaard / gratis uit?

Ben je zelf een ontwerper?

Ik ben nog alles aan het leren, en ben zeker nog niet goed in alles. Dit is inderdaad een gratis layout, maar ik vindt deze zeer overzichtelijk en later eens het bedrijf meer bekender is en ik meer ervaring heb zal er een andere layout komen.
    De rest, etc doe ik allemaal zelf.

• Citaat van Joyeria

Met de header en logo + favicon ben ik bezig.
    De zoekfunctie werkt momenteel nog niet en ik ben aan het twijfelen of ik deze niet beter weglaat.
    Ook staat op het lijstje dat het oranje vakje zal verschuiven.
    Een foto van het team valt te regelen.

Wat bedoel je met een slider toevoegen aan de site?

Had ik ook al eerder aangegeven, maar toch bedankt! :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!