Ik koop jou dutchleaders, budget ruim aanwezig.
Wel gewoon marktprijzen.

Ik koop Dutchleaders!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ik had een account met super veel dutchleaders denk 50.000 maar ben men account kwijt mocht ik hem vinden neem ik contact op met je.
-
Ik heb net 150k verkocht, betrouwbaar persoon.
-
@sloosmedia wat versta je onder marktprijzen:)
-
Dat ze verkocht worden aan een eerlijke prijs dus zoals ze beetje op de markt doen.
-
devolover, az bedoelt natuurlijk, wat vind sloosmedia een martprijs..
-
895K mag je hebben voor 650 eurotjes
-
Citaat
devolover, az bedoelt natuurlijk, wat vind sloosmedia een martprijs..
Ben jij dom?
Een marktprijs is niet iets wat een persoon ervan vind, een marktprijs houdt de prijs in waar de Dutchleaders gemiddeld voor worden verkocht.@ TrueCrime
Dat ligt dus echt RUIM boven de marktprijs... (xD) -
Citaat van TrueCrime
895K mag je hebben voor 650 eurotjes
Voor 100K word meestal 12 euro betaald
^o) -
8 tot 15 cent per 1k zijn de marktprijzen.
-
Citaat van MJorritsma
Ben jij dom?
Een marktprijs is niet iets wat een persoon ervan vind, een marktprijs houdt de prijs in waar de Dutchleaders gemiddeld voor worden verkocht.@ TrueCrime
Dat ligt dus echt RUIM boven de marktprijs... (xD)Normaal reageren kan natuurlijk ook ipv meteen Ben jij dom? En ja marktprijzen liggen vast natuurlijk. Maar ik heb al vaak genoeg gehad dat mensen dutchleaders van mij wouden kopen en beweerden dat 5 cent per 1k dutchleaders een marktconforme prijs is. Ik bedoelde dan ook meer wat denkt de TS dat marktprijzen zijn.
En sowieso is marktprijzen een ruim begrip. Meestal is er een range waartussen er verkocht wordt, zoals Malik aangeeft 8 tot 15 cent. Tja, of de TS 8 tot 15 cent per 1K DL's wil geven scheelt natuurlijk een hoop. Dus ik heb eigenlijk dezelfde vraag als AZ aan de TS: Wat is volgens jou de 'marktprijs' waar je DL's voor wil kopen.
-
Mensen zullen we deze discussie nu afronden.
De markt prijzen zijn 8 tot 15 cent per 1k de persoon moet uiteindelijk zelf ze beslissing maken.
Vanaf heden on topic
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!