Posts by GijsB

    Nog niet echt over nagedacht. Graag zie ik jullie aanbiedingen tegemoet. Budget is in principe wel aanwezig.


    Ik kreeg ook al van enkele mensen de vraag of ik met PayPal kan betalen, dat is mogelijk. Ik kan betalen per overschrijving of PayPal.

    Ik ben opzoek naar iemand die voor mij teksten over spelletjes kan schrijven van +/- 250 woorden. Met spelletjes wordt bedoelt flashgames.


    Graag de prijs per spelletje waarvoor je het wil doen.


    Met vriendelijke groet,
    Gijs

    Bij deze verkoop ik 50K Dutchleaders, indien gewenst kan ik een screenshot van de Dutchleaders leveren.


    Beginbod: 10 euro
    Opbieden met: 0.50 euro
    BIN: 30 euro
    Veiling eindigt: 24 uur na het laatste bod


    Met vriendelijke groet,
    GijsB

    Citaat van eeyk

    5euro buy now prijs pb me (ik reageer rond 18 uur!)


    ik wil het overschrijven (alleen nederland).


    Inmiddels heb ik alles succesvol afgerond met eeyk! Dus op dit topic mag ene slotje :slotje:

    Veiling: Ja
    Indien veiling, startbod: € 40
    Opbieden met: € 2.5
    Buy-now: € 125
    Veiling eindigt: 48 uur na het laatste bod


    clients.noxxie.nl/spelletjesportal/index.html
    clients.noxxie.nl/spelletjesportal/game.html


    De PSD's zijn uiteraard ook aanwezig!


    (Staat ook op TBForum)

    Hallo iedereen,


    Ik verkoop 100K dutchleaders d.m.v. een veiling.


    Startbod: €10
    Opbieden met: €0.5
    BIN: €20
    Veiling eindigt: 24 uur na het laatste bod of als de BIN geboden is.

    Klopt, dat ander forum was inderdaad zoals SkyNet aangaf TBForum :P


    MJorritsma, 2 euro is genoteerd. Indien er niet hoger geboden wordt voor 21-07-2011 17:59:42 is de lay-out van jou :)

    Citaat van MJorritsma

    Ben jij dom?
    Een marktprijs is niet iets wat een persoon ervan vind, een marktprijs houdt de prijs in waar de Dutchleaders gemiddeld voor worden verkocht.


    @ TrueCrime
    Dat ligt dus echt RUIM boven de marktprijs... (xD)


    Normaal reageren kan natuurlijk ook ipv meteen Ben jij dom? En ja marktprijzen liggen vast natuurlijk. Maar ik heb al vaak genoeg gehad dat mensen dutchleaders van mij wouden kopen en beweerden dat 5 cent per 1k dutchleaders een marktconforme prijs is. Ik bedoelde dan ook meer wat denkt de TS dat marktprijzen zijn.


    En sowieso is marktprijzen een ruim begrip. Meestal is er een range waartussen er verkocht wordt, zoals Malik aangeeft 8 tot 15 cent. Tja, of de TS 8 tot 15 cent per 1K DL's wil geven scheelt natuurlijk een hoop. Dus ik heb eigenlijk dezelfde vraag als AZ aan de TS: Wat is volgens jou de 'marktprijs' waar je DL's voor wil kopen.

    Spelletjes lay-out 1:http://gratispsdtemplates.nl/Spellenlay1/spelletjes[1].png (Bieden vanaf 1 euro BIN 20 euro)
    Voetbal lay-out: gratispsdtemplates.nl/Voetballay/voetbal_lay_1.png (Bieden vanaf 1 euro BIN 20 euro)
    Spelletjes lay-out: i36.tinypic.com/66gjef.jpg (Bieden vanaf 25 euro BIN 100 euro)
    Voetbalspel lay-out (gesliced): gratispsdtemplates.nl/Voetbalprono/basing/ (Bieden vanaf 25 euro BIN 100 euro)



    Opbieden met: 1 euro
    Veiling eindigt: 48 uur na het laatste bod of als de bin geboden is


    Als je het hele pakket wil hebben is er ook een bin voor het hele pakket. Die is 175 euro.




    EDIT: Inmiddels op een ander forum 1 euro op spelletjes lay-out 1 geboden.

    Ik gebruik het. Waarom behoeft geen uitleg zeker? Minder querys is op een pagina is beter.. En ik kende de functie inderdaad al.


    Iedereen die het nog niet kent raad ik dan ook aan er gewoon eens naar de te kijken, gewoon weg omdat het bij grote websites duidelijk merkbaar is wanneer er goed of slecht naar de databasestructuur gekeken is.