Vernieuwde layout

• Hallo daar,

Zoals je ziet hebben we de vorige layout een beetje getweaked. Wij zijn van mening dat dit onze gebruiksvriendelijkheid ten goede komt, en we hopen dat jullie dat met ons eens zijn.

Het menu werd voorzien van nieuwe icoontjes en de tracker werd overzichtelijker gemaakt. Veel grote afbeeldingen zijn uit de layout verwijderd en vervangen door een pure CSS-variant. Verder werd het topmenu aangepast aan de rest van de layout, en maakt het menu nu ook zichtbaar onderdeel uit van de layout.

Daarnaast zijn de breadcrumbs in het forum nu volledig: naast teruglinken naar de forumcategorie kan je ook sneller naar de forumindex toeklikken.

Tot slot: de onderschriften/signatures zijn kleiner gemaakt en qua kleur ook lichter.

Het is geen grote verandering, maar wellicht is het wel een verandering waar iedereen even aan moet wennen. Commentaar is altijd welkom, wij stellen jullie mening en feedback op prijs. Uit het eerdere topic kregen we van een aantal mensen al te horen dat ze de layout niet mooi vinden: prima, maar onderbouw je mening wel wáárom je de layout dan niet mooi vindt. Alleen dán kan ik er mee aan de slag.

Fijne dag nog!
    Namens het team,
    Lodewijk

Edit (01/07/11): een nieuwe menubalk siert nu boven CriminalsPoint.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Laat gewoon een layout op maat maken en ga geen bestaande layout verkloten
    Just 'saying

Ik ben hier een lange tijd niet geweest en de layout is er overduidelijk op achteruit gegaan.

• Menu linkjes rechts lijken nu zo lelijk dat ik geen zin heb om op een linkje te klikken. (denk dat het komt door de icons)

Daarnaast ziet de donker grijze er amateuristisch uit.

(misschien kan je maken dat je uit versies kan kiezen)

• ik vind de nieuwe layout 10 keer niks

en de oude layout vond ik ook 10 keer niks maar goed dat is mijn mening

CP gaat er steeds verder en verder op achter uit :S(c):(|-)

• ik ben het eens met Cas en Terr0r

cp is gegroeid en daar hoort dan ook een mooie en overzichtelijke ontwerp bij

maar nu vind ik het zelf wat iedereen zegt 10x niks
    daarvoor vond ik het al niks

:((

• Hallo,

Ik vond zelf de oude layout iets mooier,
    links bij het menu is het niet echt fijn om op linkjes te klikken zoals er meerderen hier dat zelfde zeiden.
    Ik zou de oude terug zetten en voor dat je wat online zet eerst vragen of het mooi is.

Met vriendelijke groet,

Barzini

• Oké, bedankt voor deze eerste feedback. Graag wil ik wat uitleg over de volgende punten:

- de links in het linkermenu nodigen niet uit om te klikken.
    Welke links bedoelen jullie hiermee? De koppen (Forum/Marktplaats/Lounge) of de tracker (met de topics)? Waar komt het door? Ligt het vooral aan de kleur (of kleurloosheid) of ligt het meer aan de plaatsing in de layout?

- het topmenu is saai en amateuristisch
    Wat zou hierin het verschil maken, wat zou het verberen? Is het topmenu te groot, of ligt het enkel aan het kleurgebruik?

Voor de duidelijkheid: dit is geen níeuwe layout, het is enkel een aanpassing van de vorige. Een nieuwe layout ligt al bijna klaar, maar wordt niet voor de huidige website gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

• - Top menu mag wel meer design hebben (komt door kleurgebruik)
    - Linker menu komt denk door de <hr> (image) maar kan ook door kleurgebruik ervan komen.

• Robin: er is niets aan welk lettertype dan ook veranderd. Dit is altijd zo geweest
    @iSilverStar: er is ook niets aan de plaatsing van de advertentieruimtes veranderd. Dit is altijd zo geweest.

Edit: aan het menu wordt inmiddels gewerkt. Meer kleur en dus minder saai: jullie vragen, wij draaien. :)

• Er is van alles verteld over deze layout nu. Ik zou echter een compleet nieuwe layout willen. Waarbij er automatisch wordt gedacht aan de resolutie (2/3 wordt bij mij gebruikt voor de achtergrond), eenvoud en mogelijk een jquery/ajax optimaal layout.

Ook meer kleur zou fijn zijn. Of iedergeval geen sombere kleur zoals deze grijs.

Dat is wat ik aan zou raden om goed met de tijd mee te gaan.

• Is het geen optie om een TOTAAL nieuwe layout te maken en deze (de vorige) ook nog te laten bestaan. Zodat de leden kunnen kiezen of ze de site willen volgen op de oude of de nieuwe layout.

• @BrokenTrack en brentvdh:
    Er wordt momenteel gewerkt aan een nieuwe layout, maar die wordt niet meer voor de huidige website gebruikt. Daarvoor is de code veel te onoverzichtelijk en chaotisch, en we steken onze tijd liever in het ontwikkelen van een nieuwe website.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!