Geachte leden, ik heb een probleem met me belcredit script. Als leden belcredits kopen via de telefoon in Nederland dan doet ie het gewoon. Maar als leden belcredits willen kopen in Belgie of een ander land dan staat er als je dat land aanklikt, Wij zijn tijdelijk offline! Wie weet waar dit probleem ligt.
Belcredits kopen
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Dan moet je kijken in je script wanneer dat bericht tevoorschijn komt en dan ervoor zorgen dat het niet gebeurd.
-
Wat bedoel je als ik op bijvoorbeeld Belgie klik staat dat er gelijk. Alleen bij Nederland niet.
-
Ja, dan moet je dus in het script kijken wanneer hij die tekst laat zien. Onder welke voorwaardes (if).
Je hebt een beetje php kennis als ik kijk naar je profiel dus het zou een eitje moete zijn.
-
-
Hij kan $bestand niet vinden. Controleer wat je in die $bestand propt, daar zit de fout wss.
-
Dit is een stukje code.
PHP
Toon Meer$codeslan=floor($_GET['c']); $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; if($ct=="PC"){ $bestand = "http://api.targetpay.nl/payment/startpayment.asp?rtlo=$rtlo&ct=PC&co=".floor($_GET['c'])."&tb=$tb&iphash=$IP"; }else{ $bestand = "http://api.targetpay.nl/payment/startpayment.asp?rtlo=$rtlo&ct=PM&co=".floor($_GET['c'])."&tb&cd=60&iphash=$IP"; } $bron = file_get_contents($bestand); $var = explode("|", $bron); if($var['2']==""){ echo "Wij zijn tijdelijk offline!";
-
Aha, dat is de oude TargetPay API volgens mij. Kijk even op de TargetPay website voor de nieuwe API voorbeeld classes. Zit je trouwens op een gratis host? Die kunnen file_get_contents namelijk ook hebben uitgezet, maar ik denk dat de 1e optie voor jou wel helpt.
-
Nee geen gratis host, dus dat denk ik niet. Ik zal even kijken op de website.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.11 11:34:36:
PS: Waar vind ik iets op de targetpay website over API voorbeeld classes. -
-
Ik heb gekeken er naar maar kom er nog niet uit. Wat ik ook probeer niks werkt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.11 13:13:54:
weet iemand nog het antwoord wat het probleem is.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!