Hoi, ik heb een vraag. Mijn nieuwsbrief deed het altijd van me site. Ik ben alleen even uit de lucht gegaan omdat ik me domein veranderd heb. Maar nu als ik een nieuwsbrief wil verzenden blijft ie verbinding maken en doet ie niks meer. Waar kan dit aan liggen?
Nieuwsbrief
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Post je script zou ik zeggen
Het kan liggen aan een include?
-
Aan het script ligt het niet. Niks veranderd eraan. En wat bedoel je met include? In het script van de nieuwsbrief?
-
Dat je bestanden oproept van je oude server of die niet bestaan op je huidige server.
-
Er zal vast wel iets gebeurd zijn waardoor het niet werkt kan het zijn dat hij naar een pagina door linkt die niet meer bestaat of een foutieve database connectie.
Daarnaast kan het ook zijn dat je in een oneindige lus terecht komt op dat een bepaalde pagina locatie niet meer staat waar hij moet staan je terug wil directen naar de oude pagina en die wilt je telkens weer door sturen naar die pagina, zo kan je ook een keep loading pagina krijgen
-
Hij blijft laden en dan staat me internet ook vast. Maar hoe zou ik dit op kunnen lossen.
-
als het script geplaatst wordt kunnen we iets meer voor je betekenen want nu kan ik vrij weinig voor je doen...
-
Plaats het script aub dan kunnen wij kijken!
-
Het ligt niet aan het script want hij deed het eerst wel. Waarschijnlijk wat patrick zegt een oneindige lus. Maar heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!