Rectificatie

• Goedenavond CriminalsPoint leden,

Informatie
    We weten allemaal dat jullie mij als een oplichter beschouwen.
    Nu is namelijk het feit dat ik het niet was.
    Er is gebruik gemaakt van een keylogger, waarna mijn account is overgenomen door een hacker zonder dat ik daar van op de hoogte was.
    De dader die dit heeft gedaan is niet zeker en zal zeker niet genoemd worden.

Oplichtingen
    De Dutchleaders die verkocht zouden worden en niet werden gegeven is dus de actie van de oplichter.
    Verder hadden we ook nog een oplichting met het domein "OSBanditi.nl". Wat vervolgens allang was verkocht op SiteDeals.

Bij deze hoop ik dat jullie mij zien als een eerlijke vertrouwde persoon.

Met Vriendelijke Groet,
    A.Bijlsma

• Hierbij bevestig ik het verhaal van A.Bijlsma. Voor zover wij weten is zijn account gehackt door een zeker persoon, en vervolgens ingezet om andere leden van CriminalsPoint op te lichten.

A.Bijlsma heeft ons beloofd dit soort gevallen in de toekomst te voorkomen.

Iedereen kan hier een les uit leren: zorg dat je wachtwoord altijd geheim blijft, en pas deze minstens één keer per twee/drie maanden aan.

Daarnaast is het bij een verkoop, hoe klein en onschuldig het ook lijkt, verstandig om een contract op te stellen. Dit verplicht beide partijen tot het nakomen van de gemaakte afspraken.

Dit topic is toegestaan onder hoge uitzondering. Het topic dient enkel ter rectificatie van dat waar A.Bijlsma eerder ten onrechte van beschuldigd is. Iedereen die in enige zin afwijkt van dat onderwerp, kan en zal daarvoor de consequenties moeten aanvaarden.

Goedenavond!

• Dit klopt inderdaad, ik heb met Anthony gesproken op msn. Mij heeft hij nog nooit opgelicht, heb zelfs omdat mijn hostmuis source niet goed was een dimaffia van 8 euro gekregen! Dat verschilt 7 euro dus hij is goed, en goed betekent in mijn ogen vertrouwd.

• Ik hoop dat hieruit een goeie les getrokken kan worden.
    In al mijn jaren ben ik nog nooit gehackt en ik heb ik nog nooit mijn wachtwoord moeten veranderen. Desalniettemin gebruik ik wel meerdere wachtwoorden op verschillende plekken. Sommige hergebruik ik.

Het is dus een kwestie van goed uitkijken. Als je dat doet zal zoiets niet gebeuren en hoef je je wachtwoord niet te veranderen.

Wat kan je hiertegen doen?
    1. Kijk in wat voor veld je typt. Indien deze input geen wachtwoord veld is kunnen omstanders dus meekijken.
    2. Pas op voor omstanders die kijken naar je toetsenboord.
    3. Pas op voor onbeveiligde wifi verbindingen. Vermijd deze. Indien je die gebruikt log enkel in op sites met ssl beveiliging. Dit tegen hijacking.
    4. Zorg voor een goeie firewall en virusscanner. Dit voorkomt keyloggers.
    5. Bekijk je processen regelmatig. Kijk of je iets verdachts ziet.
    6. Scan je computer regelmatig met goeie software.

• Knap dat ze jou geloven, ik was in mijn moderatortijd ook een keer gehackt en toen reageerde iemand heel raar tegen leden en toen werd ik gewoon moderator af. Dus ja, ik geef mensen altijd een 2de kans daarom ook jou Anthony

• Mooi dat dit ook weer achter de rug is, maar zoals iedereen heeft vermeld dit kun je zeer simpel voorkomen door een goede scanner te gebruiken en op te passen wat je installeert op je pc.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!