@Diester
Ik denk dat je met goede artikelen al een eind komt, behandel de meest gestelde vragen en, je voorkomt al een hoop. Maar goed help fout zou kunnen als je verder in het topic goed uitlegt wat de fout is.
@Diester
Ik denk dat je met goede artikelen al een eind komt, behandel de meest gestelde vragen en, je voorkomt al een hoop. Maar goed help fout zou kunnen als je verder in het topic goed uitlegt wat de fout is.
Beste,
Release
Inprincipe zou "Help fout" helemaal niet kunnen. Een topictitel spreekt de mensen aan, om ervoor te zorgen dat mensen/leden jou topic lezen. Doormiddel van jou fout "Als het mogelijk is" al in de topic titel te verwerken, zullen mensen veel sneller geneigd zijn jou topic te lezen. Daarnaast richten zich dan ook meer mensen op het topic die er verstand van hebben. De mensen met geen verstand zullen dus minder snel op het topic klikken.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Dat is dan aan de topic starter zelf, niet ons probleem als ze om die reden minder goed worden geholpen pas als er idd spam in je inbox komt kun je daar iets van zeggen.
Maar ik vind het eigelijk wel een goed idee om de meest gestelde vragen te behandelen in de artikelen en, idd mensen die over de streep gaan te straffen met een ban van een bepaald aantal dagen zodat ze er iets van leren. Zo schoon je al 75% van de problemen op.
Dan blijft het probleem nog dat de meeste beginners niet eens naar de artikels gaan kijken...
En zelfs gevorderden doen regelmatig niet de moeite te zoeken of te googlen!
Vrees dat dit een beetje in de aard van de mensen zit en dat er niet veel aan te doen valt.
Wil eventueel wel overleggen met de crew om strenger op te treden bij de topic titels, maar echt titels gaan blokkeren per maand is mensen wegjagen denk ik.
Veel mensen gaan het niet snappen: "Huh, wat is dat nu weer voor een stomme regel.
Ik kan een topic niet starten omdat de titel al bezet is..."
Blijft een hekel punt...
Beste,
Zijn er nog mensen met hun mening of die op deze discussie in willen gaan?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
De enige effectieve oplossing is gewoon die topics te negeren.
Maar, dit is een hulp-community dus zou dat eigenlijk niet mogen.
Artikelen, zullen ook niet echt werken.
Het enige wat je misschien kunt doen is wanneer iemand zich wil registreren er een tutorial bijzetten die hij MOET gelezen hebben en dat ook moet bevestigen.
Ook biedt dit ook nog geen uitkomst.
Voor sommige mensen, de crew doet zijn best, maar wij zijn ook mensen en het is niet onze full-time job om hier alles in de gaten te houden, dat mensen niet gewoon het topic aangeven of een reactie ?..
Regeltjes zijn er om iemand daar op te wijzen, niet meer en niet minder, wat wij kunnen doen is weinig tot niets. Het is WAT de persoon in kwestie wil .. als hij alleen maar geld wil verdienen is dat dus zijn probleem, en help ik 'm zeker niet ook al is het men beste vriend..
Nee, bij het negeren stoot je gelijk op het volgende punt en dat is die spam in je inbox.
K.Rens
Je kunt de artikelen makkelijk meer onder aandacht brengen, de sitekeuring staat ook dikgedrukt en, daar komen wel veel mensen kijken en, meschien een idee om mensen die ook echt verstand van het onderwerp hebben de artikelen te laten schrijven en, niet zomaar iedereen meer in deel van de artikelen hier zijn ook zwakjes.
Binnenkort ga ik een aantal artikelen schrijven met inhoud.
Want de meeste artikelen gaan over dingen die ik al weet, maar heb nu meer geleerd en ga ik zo goed mogelijk proberen uit te leggen ;).
Over wat is nog geheim, maar dit zijn dingen die je niet veel tegenkomt op andere tutorial sites of meestal in het Engels.
Maar ja, spam kun je ook melden ..
Beste,
De artikelen zijn bij deze geregeld, maar wat wordt er met de rest van de punten gedaan. Ik wil dat mensen nog iets verder in discussie gaan, ikzelf ga daar ook wel in mee. Maar wil iedereen zijn mening horen. Een website heeft een eigenaar maar iedereen is inprincipe de eigenaar van de website. Met zijn allen zorgen wij ervoor welke topics geopend worden en welke downloads en of scripts er toegevoegd worden. Iedereen draagt dus zijn steentje bij...
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.09 00:58:50:
Zijn er nog mensen die dit even door willen lezen, of verder wilen ingaan op de discussie.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!